طرح فروش اقساطی «تامین» با حمایت وزارت صنایع از هفته آینده انواع خودرو را پوشش می دهد.

مدیر طرح تامین کالای وزارت صنایع و معادن از عرضه خودروی سواری و وانت بار با استفاده از تسهیلات و شرایط مناسب در آینده نزدیک در این طرح خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن؛ «کیومرث فروتنی» با اعلام این خبر افزود: براساس توافقات صورت گرفته با گروه خودرو سازی سایپا مقرر شد تا محصولات سواری این واحد خودروسازی که تا سقف 10 میلیون تومان قیمت دارند از هفته آینده در طرح تامین کالا عرضه شود.

وی همچنین گفت: بنابر پیش بینی های انجام شده توافقاتی صورت گرفته است تا طی هفته های آتی محصولات تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو نیز در فهرست خودروهای عرضه شده قرار گیرند.

«فروتنی» توضیحات بیشتر در زمینه ارائه تسهیلات و جزئیات بیشتر دراین خصوص را به آینده موکول کرد و گفت: در این راستا تصمیمات خوبی در حال نهایی شدن است.

وی در ادامه از عرضه شدن 17 قلم کالای جدید در طرح تامین خبر داد وافزود: این کالاها  در انواع مختلف و از 12 واحد صنعتی تولیدی در نظرگرفته شده اند که کالاهای چوبی، خواب و لوازم آشپزخانه از آن جمله محسوب میشوند.

مدیر طرح تامین به بخشی از این کالاها اشاره کرد و گفت: مبلمان، انواع تخت، کمد، دراور، میزهای سرویس خواب و نوزاد، میز کامپیوتر، صندلی،میزهای نهارخوری ، همچنین پتو، روتختی، کوسن و انواع سینک و شیرهای ظرفشویی، هود و کباب پز، جزء محصولات عرضه شده به شمار می آیند.

وی ادامه داد:با اضافه شدن این تعداد کالای جدید، امکان خرید1077 محصول (شامل 85 قلم کالا از 50 واحد تولیدی) برای متقاضیان فراهم شده است.

«فروتنی» در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد این طرح را مثبت و رو به رشد خواند واظهار کرد: از ابتدای راه اندازی این طرح تا کنون ،که همزمان با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها آغاز شده ، با استقبال خوبی مواجه بوده ایم که این امر همزمان با آغاز خریدهای سال نو و افزایش تقاضاها در خصوص خرید کالا،  نمود بیشتری پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد:کیفیت محصولات و حمایت از تولیدکنندگان داخلی از موضوعات مهم در این طرح بوده است. مدیر طرح تامین کالای وزارت صنایع و معادن متذکر شد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند بر روی نشانی سایت www.behinyab.ir کلیک و ضمن کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خرید کالاهای مورد نظر خود اقدام کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 141279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    0 0
    اینقدر مازاد تولید داره سایپا!!!!که با این انواع روش های فروش خود سازنده حالا وزارت خونه هم می خواد یه جوری این محصولات رو رد که بفروشه؟!!!
  • بدون نام IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۸
    3 0
    خنده داره!! وزارت صنایع به جای اینکه جلوی تولید ماشین بی کیفیت پراید رو بگیره با این کار عملا داره از تولید بی کیفیت ترین خودرو موجود که سالانه جان هزاران نفر از هموطنان ما رو میگیره حمایت میکنه!!!!
  • بدون نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    1 0
    من هيچ توهيني نكردم چرا نظرات رو نمي گذارين
  • بدون نام IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۰
    2 0
    مردم دلشون رو به خريد ماشين قسطي خوش ميكنن اونوقت پرايد حلبي تيكه نصيبشون ميشه فعلا سنگ مفت گنجشك مفت حالا حالا ها تا تعرفه بالاست
  • rasool IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
    2 0
    باسلام به نظرمن داشتن وسیله نقلیه مناسب حق هرایرانی میباشد