نعمتی:خدا را شکر در روزهای حساس برای پرسپولیس گل زدم 

سیامک نعمتی در بازی مقابل فولاد خوزستان تک گل سه امتیازی پرسپولیس را به ثمر رساند.

احسان خراسانی؛ سیامک نعمتی مهاجم جوان پرسپولیسی ها توانست با گل سه امتیازی  خود تکلیف دیدار با فولاد خوزستان را یکسره کند. او با استفاده از سرعت عمل، چابکی، تکنیک و قدرت شوت زنی گل مهمی برای سرخپوشان پایتخت به ثمر رساند هر چند در این میان خوش شانس هم بود زیرا مدافع حریف در مسیر توپ قرار گرفت و جهت حرکت آن را تغییر داد تا پرسپولیسی ها سه امتیاز دیگر با سایر مدعیان فاصله بگیرند.

 نعمتی در مورد این بازی گفت: در ابتدا باید بگویم جای هواداران‌مان خالی بود. اگر آنها هم در ورزشگاه حضور داشتند، این پیروزی بیشتر به ما می چسبید ولی به هر حال شب بسیار خوبی را سپری کردیم زیرا در یک دیدار مهم موفق به برتری شدیم. باید این سه امتیاز را به طرفداران تیم مان هدیه کنیم زیرا آنها همچنان از ما حمایت می کنند.

این پیروزی بیشتر به ما می چسبید ولی به هر حال شب بسیار خوبی را سپری کردیم زیرا در یک دیدار مهم موفق به برتری شدیم

این بازیکن افزود: هر چند ورزشگاه ها تعطیل است و بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود اما   ما در فضای مجازی به شکل فوق‌العاده‌ای توسط طرفداران تیم حمایت می‌شویم و این امر به ما انگیزه می‌دهد. 

مهاجم سرخ ها اضافه کرد: تیم فولاد بسیار خوب و قدرتمند ظاهر شد. آنها هم خط میانی ما را تحت فشار گذاشته بودند و هم حملات خطرناکی را روی دروازه پرسپولیس طرح ریزی می‌کردند ولی خدا خواست که باردیگر برنده از زمین بیرون بیاییم. برنامه کادرفنی  برای رسیدن به این برد عالی بود و دوباره یک پیروزی بزرگ در کنار هم کسب کردیم. فکر می‌کنم با یک برد دیگر قهرمانی پرسپولیس قطعی شود.

فکر می‌کنم با یک برد دیگر قهرمانی پرسپولیس قطعی شود

 نعمتی در پایان گفت: خدا  را شکر می‌کنم که در بازی‌های بسیار حساس برای پرسپولیس گلهای با اهمیتی به ثمر رساندم. این اتفاق فقط به خواست و اراده خدا و کمک همبازیانم بود او بود. امیدوارم بتوانم باز هم در خدمت تیم باشم و کاری را انجام بدهم که کادرفنی از من درخواست کرده است تا با رسیدن به این هدف دل هواداران را شاد کنم.

بیشتر بخوانید: سیامک پرسپولیس را هزارتایی کرد/عکس

256 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1412063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =