پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات استان مرکزی  ۵۰ درصد رشد داشته است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از رشد ۵۰ درصدی پرونده‌های وارده به شعب تعزیرات حکومتی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ،بهرام براری در نشست خبری با اصحاب رسانه،بیان کرد :در سال ۹۷ از حیث وصول اجرایی احکام هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون و در سال گذشته ۲۳ میلیارد تومان ثبت شده که به لحاظ کمی و اعمال جرائم اجرای احکام رشد قابل توجهی را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: سه میلیارد و ۹۹۳ میلیون ریال در بخش بهداشت و درمان در سال گذشته مربوط به مجازات معدوم شدن کالا بوده است.

براری در خصوص پرونده‌های بخش بهداشت، درمان و دارو اظهار کرد: یک هزار و ۷۲۰ پرونده مجموع پرونده‌های وارده در سال ۹۷ است و این آمار برای سال گذشته یک هزار و ۶۱۷ گزارش شده است. 

وی در رابطه با پرونده‌های قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: حدود ۷۸۳ پرونده وارده مربوط به سال ۹۷ و در این سال تعداد ۷۹۵ پرونده مورد رسیدگی و ۳۴ پرونده باقی مانده است. در سال ۹۸ نیز یک هزار و ۳۳۱ پرونده وارده و یک هزار و ۳۶۴ پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که نسبت به سال ۹۷ شاهد رشد ۷۰ درصدی در این بخش هستیم.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان با بیان اینکه در مجموع سال ۹۸ شاهد رشد ۵۰ درصدی پرونده‌های وارده نسبت به سال ۹۷ بوده ایم،خاطر نشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۱۳۷ مورد خودرو ضبط و توقیف و ۱۲۹ محموله کشف و معدوم شده است. همچنین در سال گذشته حدود ۵۷ مورد نصب پلاکارد، پنج‌ مورد تعطیلی موقت محل کسب و ۴۰ مورد محکوم به حبس ثبت شده است.


وی در خصوص شاخص تخلفات بخش کالا و خدمات  متذکر شد: عدم درج قیمت، گرانفروشی، عدم ارائه فاکتور، کم فروشی، حمل قاچاق کالا، عدم رعایت مقررات بهداشتی و نداشتن پروانه کسب  و تداخل صنفی مهمترین تخلفات این بخش هستند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1405474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =