آغاز صدور فاکتور برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه عید فطر

کمیته خودرو در جلسه امروز(جمعه، ۳۰ خرداد) که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت، دستگاه های نظارتی و خودروسازان برگزار شد، آغاز صدور فاکتور برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه ایام عید سعید فطر از سوی خودروسازان اعلام شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این جلسه مدیرعامل ایران‌خودرو از صدور دو هزار فاکتور قطعی برای خریداران خودروهای طرح فروش ویژه ایام عید فطر خبر داد و اعلام کرد: تحویل این خودروها در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد. فرشاد مقیمی افزود: تحویل معوقات قراردادهای فروش خودروی سمند و پژو ۲۰۰۸ به پایان رسیده و در ۱۰ روز آینده همه معوقات ۶ محصول دیگر ایران‌خودرو نیز تحویل مشتریان خواهد شد.

بنا به اعلام گروه صنعتی ایران‌خودرو، ۱۴ هزار دستگاه خودرو نیز تجاری سازی شده است.

در این جلسه اعلام شد: صدور فاکتور برای خودروهای گروه خودروسازی سایپا نیز به زودی آغاز شده و تعهدات معوق خودروی پراید نیز به زودی به صفر خواهد رسید.

بر اساس اعلام خودروسازان در جلسه امروز کمیته خودرو، تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا به دو هزار دستگاه در روز رسیده است.

همچنین کمیته خودرو از معاونت دادستانی کل کشور و سایر دستگاه های نظارتی درخواست کرد تا در مورد خودروهای تولید مشترک با خودروسازان خارجی که روند تولید آنها بعد از تحریم‌ها و خروج خودروسازان از ایران، متوقف شده، با توجه به ارایه طرح های متعدد جایگزین و تبدیل از سوی خودروسازان تصمیم‌گیری مقتضی انجام شود تا بتوان نسبت به تعیین‌تکلیف خریداران این خودروها از سوی دو خودروساز اقدام کرد.

223229

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =