افتتاح فاز نخست مجتمع تفریحی اقامتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد /تصاویر

فاز نخست مجتمع تفریحی اقامتی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در آیینی با حضور مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یاسوج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج , در این آیین سردار محسن قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد, حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح استان ، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح و برخی از مسئولان سپاه فتح استان حضور داشتند.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاشیه آیین افتتاح این مجتمع تفریحی اقامتی به خبرگزاری بسیج گفت: مقام معظم رهبری تاکید زیادی به تکریم مجموعه وابستگان و بازنشستگان سپاه دارند.

سردار محسن قادری از فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به خاطر پیگیری احداث این مجتمع تفریحی اقامتی تقدیر کرد و افزود: به منظور خدمات رسانی به وابستگان و بازنشستگان سپاه شش سوئیت اقامتی به متراژ ۴۴۰ متر مربع و اعتبار ۱۴ میلیارد ریال امروز در محل ساختمان هتل لاله سپاه فتح به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: تمامی تجهیزات مورد نیاز وابستگان و بازنشستگان سپاه در این مجتمع تفریحی اقامتی وجود دارد.

مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این تعداد سوئیت اقامتی در مدت یک سال احداث شده اند، ابراز داشت: راه اندازی فاز دوم و سوم این مجتمع اقامتی نیز در دستور کار است .

وی ابراز داشت: در حال حاضر شش سویت اقامتی دیگر به متراژ ۵۱۰ مترمربع و اعتبار ۲ میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی جنب ساختمان هتل لاله سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای ارایه خدمات رفاهی و تفریحی به بازنشستگان سپاه دست احداث است .

سردار قادری در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم مسائل و دغدغه های وابستگان و بازنشستگان سپاه را پاسخگو باشیم و خدمات با کیفیتی به آنها ارایه کنیم.

 فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۲۰ مجتمع اقامتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال ساخت است.

سردار حمید خرم دل گفت: از این تعداد شش سوئیت امروز به بهره برداری رسید و ساخت ۱۲ سوئیت دیگر از سوی سردار قادری مسئول کانون بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مصوب شد. 

گفتنی است ، سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد دو هزار و ۳۲۰ بازنشسته دارد.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1401068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =