۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
فراهم شدن خرید از ebay در ایران

شاید در سال های اخیر خرید از سایت های خارجی آنلاین مورد علاقه کاربران ایرانی، مشکل بوده باشد. دلیل عمده ی این مشکل مربوط به لحظه ی پرداخت کاربر در هنگام خرید می باشد. ایبی توسط یک کارآفرین ایرانی تاسیس شده است. یکی از ویژگی خوب خرید از ebay وجود گارانتی برای محصولات خود می باشد. با اکانت های معتبر چیپ سفر بدون دغدغه پرداخت ارزی خود را انجام دهید.

ایبی توسط یک کارآفرین ایرانی تاسیس شده است. یک فروشگاه اینترنتی می باشد که افراد اجناس نو و دست دوم خود را می فروشند و یا به مزایده می گذارند. تخفیفات جذابی که سایت eBay دارد باعث شده که حتی ایرانیان به سمت خرید از ebay کشیده شوند. هنگام انتخاب محصول در ایبی به تمامی عکس ها که پیش نمایش آن کالا می باشد، توجه کافی کنید. به دلیل وجود کالای دست دوم در این سایت، با دقت به عکس ها نگاه کنید تا از کیفیت آنها مطلع شوید. البته در همان ابتدا باید به نو و دست دوم بودن کالا توجه داشته باشید. یکی از ویژگی خوب خرید از ebay وجود گارانتی برای محصولات خود می باشد. در مواردی که فروشنده یا خریدار به تعهدات خود عمل نکند می توانند از گارانتی خرید محصول خود استفاده کنند. ایبی امکان بازگشت محصول را نیز برای خریداران فراهم آورده است. برای کاربران ایرانی این ویژگی کاربردی ندارد، زیرا برای ما متحمل هزینه و هدر رفت زمان می شود.

چیپ سفر ارائه دهنده پرداخت ارزی با پی پال و مستر کارت می باشد، که با خدمات خود کمک شایانی به کاربران ایرانی کرده است. با مراجعه به سایت cheapsafar مراحل خرید از ebay  در ایران نوشته شده است. با مراجعه به این بخش از سایت چیپ سفر با اطلاعات تکمیلی این سفارش بیشتر آشنا خواهید شد. 

خرید از eBay تحویل در ایران

پرداخت ارزی چیست؟

درگاهی که به وسیله آن میتوان کلیه پرداخت های خارجی و بین الملل را در سراسر جهان انجام داد، پرداخت ارزی می گویند. در تمامی کشور ها نیاز به سیستم بین المللی است تا تجارت خود را گسترش دهیم و در هنگام خرید از سایت های خارجی، بدون مشکلی در خرید و فروش، پرداخت ارزی خود را انجام دهیم.

درگاه های پرداخت ارزی به مردمی که می خواهند خدمات و محصولات خود را علاوه بر کشور خود به سایر کشور ها عرضه کنند، کمک شایانی کرده است. یکی از این درگاه ها پی پال می باشد که با ایجاد فضایی ایمن، تمامی مبادلات مالی در سطح جهان را انجام می دهد. 

خرید از سایت های خارجی

شاید در سال های اخیر خرید از سایت های خارجی آنلاین مورد علاقه کاربران ایرانی، مشکل و یا غیر ممکن بوده باشد. دلیل عمده ی این مشکل مربوط به لحظه ی پرداخت کاربر در هنگام خرید می باشد. برای پرداخت سایت های خارجی نیاز به کارت های بانکی بین المللی مانند: پی پال، ویزا کارت، وب مانی و سایر حساب ها می باشد. اما اکنون خرید از این سایت ها فراهم شده است. نحوه خرید در سایت های خارجی مانند سایت های داخلی می باشد. انتخاب محصول، افزودن به سبد خرید و پرداخت مبلغ مورد از مراحل خرید آنلاین می باشد. 

پی پال که یک شرکت آمریکایی می باشد، پول را به صورت ایمن به وسیله ایمیل انتقال می دهد. در واقع این درگاه حکم واسطه بین فروشندگان و خریداران که برون مرزها قرار گرفته اند را دارند. قطب مالی در جهان پی پال می باشد. با وجود رقبای زیاد توانسته است به بزرگترین شرکت بین المللی تبدیل شده است. هنگام خرید از ebay متوجه خواهید شد که درگاه اصلی این سایت معتبر پی پال می باشد. به صورت آنلاین این امکان را به کاربر می دهد تا با ایجاد حساب های الکتریکی، بسیار سریع و آسان انتقال پول انجام دهند و پرداخت ارزی خود را در سایت های معتبر، با ایمنی بالا به انجام برساند. درست کردن حساب کاربری در پی پال رایگان بوده و کارمزد های مالی آن قابل قبول می باشد. سادگی و سرعت خوب آن باعث شده با وجود تحریم در ایران، بازارش به درون مرزهای کشور کشیده شود.

بطور کلی مزایای استفاده از پرداخت ارزی پی پال:

  1. سریع و آسان بودن 
  2. فضایی امن برای تمامی تراکنش ها
  3. قابلیت مدیریت پرداخت و ایجاد تنظیمات
  4. حقیقی بودن و در لحظه انجام شدن تراکنش ها

تمامی اطلاعات در این درگاه رمزنگاری شده و فقط با وارد کردن اطلاعات درست، در دسترس می شود.

چیپ سفر: قدیمی ترین ارائه دهنده تبادلات ارزی آنلاین در ایران

برای بهره مندی از سرویس ایمن پی پال، نیاز دارید تا اکانت خود را وریفای کنید تا از این پس بدون محدودیت اعمال شده، به فعالیت تجاری آنلاین خود مشغول باشید. از این پس به راحتی پرداخت ارزی انجام دهید و یا از مشتریان بخواهید پولی را به حساب شما واریز کنند. 

سایت های زیادی در ایران وجود دارد که به کاربران برای انجام تبادلات آنلاین ارزی کمک می کنند.  یکی از آنها چیپ سفر یا همان ارزان سفر است. این سایت امکانی را مهیا کرده است تا برای شما اکانت پی پل باز کند. چیپ سفر قسمتی را فراهم آورده، که شما با پر کردن فرم سفارش، پرداخت های خود را که دارای درگاه پی پال می باشند، برایتان انجام می دهد. با مراجعه به سایت چیپ سفر با اکانت های معتبر چیپ سفر بدون دغدغه پرداخت ارزی خود را انجام دهید. تمامی شرایط لازم مثل اینکه قبل ثبت سفارش حساب کاربری ایجاد کنید، دقت در اینکه به دلیل تحریم بودن ایران توسط پی پال چه کاری را باید انجام دهید و حتی اطلاعات مورد نیاز برای پرداخت آنلاین در صفحه سایت چیپ سفر موجود است.

حتی با پر کردن فرمی می توانید درخواست فروش پی پال کنید. این فرصت برای شما به وجود می آید تا در زمانی سریع درآمد ارزی خود را به ریال تبدیل کنید.

چیپ سفر با استفاده از درگاه پی پال پرداخت های اینترنتی کاربر را انجام می دهد

خدمات چیپ سفر

خدمات ارائه شده توسط این سایت شامل:

♦ مستر کارت: صدور مستر کارت قابل شارژ، خرید مستر کارت به صورت مجازی، ویزا کارت و مستر کارت وانیلا و ...

♦ خرید از سایت های خارجی: خرید از آمازون، خرید از ebay، استعلام قیمت ریالی از سایت های خارجی و ...

♦ پرداخت های مهاجرت: پرداخت هزینه اقامت، پرداخت هزینه ویزای گرجستان و سفارت استرالیا و ...

♦ درگاه پی پال: افتتاح حساب پی پال، انجام پرداخت ارزی و نقد کردن درآمد ارزی و ...

برای آشنا شدن از نحوه انجام کار و پر کردن فرم سفارش خود، به سایت آن به نشانی https://cheapsafar.com/ مراجعه فرمایید.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400845