۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
طراحی سایت شرکتی و ۱۰ مزیت برتر آن!

مزیت های طراحی سایت شرکتی با گسترش عرصه دیجیتال و فناوری به اوج خود رسیده اند. به طور کلی می توان اینگونه بیان کرد که فناوری دیجیتال و در کنار آن اینترنت بر چگونگی نحوه زندگی ما تاثیر ویژه و منحصر به فرد خود را گذاشته اند.

طراحی سایت شرکتی مزیت های زیادی دارد که با گسترش عرصه دیجیتال و فناوری به اوج خود رسیده اند. به طور کلی می توان اینگونه بیان کرد که فناوری دیجیتال و در کنار آن اینترنت بر چگونگی نحوه زندگی ما تاثیر ویژه و منحصر به فرد خود را گذاشته اند.  

یکی از معدود مواردی که می تواند تکان دهنده و به نوعی باعث تعجب هر فردی شود این است بسیاری از مشاغل کوچک برای خودشان یک وب سایت دارند. می توان گفت باور کردن این موضوع سخت است ولی تنها ۴۶ درصد از مشاغلی که کوچک هستند، یک وب سایت را برای خود ایجاد کرده اند.  

البته این آمار سردرگمی های زیادی با خود داشته است. چرا که بیشتر مردم بیش از ۶ ساعت وقت خود را در اینترنت سپری می کنند و به همین خاطر گفته اند که نیازی به راه اندازی یک وب سایت ندارند. تنها دلیلی که برای این باور می توان آورد این است که آن ها با مزیت های وب سایت برای تمامی شغل های موجود اطلاعی ندارند.  

مزیت های طراحی سایت شرکتی موضوع اصلی است که در این مطلب به آن پرداخته خواهد شد. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.  

طراحی سایت شرکتی

با مزیت های طراحی سایت شرکتی آشنا شوید

هر کاری که مربوط به دنیای تکنولوژی می‌باشند را می توان یک امتیاز بزرگ به حساب آورد که باعث راحتی و موفقیت در بسیاری از زمینه ها می شوند که این مورد را نیز می توانید در طراحی های مربوط به سایت های شرکتی مشاهده کنید. از این رو در ادامه می توانید تنها ۱۰ نمونه از این مزیت ها را دنبال کنید و دیدگاهتان را تغییر دهید.  

  1. بهبود بخشیدن به اعتبار کسب و کار

یک روش ساده برای اینکه بتوانید یک وب سایت را مشاهده کنید این است که آدرس کسب و کار آنلاین باشد. به صورتی که مشتریان شما و همچنین همکارانتان در اینترنت به دنبال صفحه تان خواهند بود. صفحه اصلی سایت شما و یا همان Home Page ارزش موقعیتی برند شما را مشخص می کند. همچنین صفحه "درباره ما" در مورد تجارت شما می گوید و در نهایت "صفحه تماس" به همه اطلاع می دهد که چگونه با شما ارتباط برقرار کنند. از مزیت های طراحی سایت شرکتی می توان به همین گزینه اشاره کرد که باعث بهبود بخشیدن به اعتبار کار شما خواهد شد. داشتن وب سایت به این معنی است که شما یک دامنه را به خود اختصاص داده اید.  

  1. ساخت تجارت و برند

قبل از گسترش فناوری در broadband که در سال ۲۰۰۴ اتفاق افتاد، در درجه اول از وب سایت ها برای اهداف بازاریابی و اطلاع رسانی استفاده می شدند. در واقع می توان وب سایت را مانند یک بروشور تصور کرد که به منظور عقب نماندن از رقابت از آن استفاده می شد. بعد از اینکه اینترنت به اوج رشد خود رسید، نفوذ شبکه های اجتماعی بیشتر شد و تلفن های همراه محبوبیت بالاتری را به دست آوردند. از این رو وب سایت تبدیل به یک ابزار مهم به منظور ایجاد شغل شد. به همین علت می توان از این مورد به عنوان یکی از مزیت های طراحی سایت شرکتی یاد کرد.

داستان خود را به اشتراک بگذارید!

وب سایت را می توان یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن داستان به حساب آورد. به مخاطبانتان بگویید که:

  • چرا اینکار را آغاز کردید؟
  • چه اهدافی داشتید؟
  • چه اهدافی را در آینده خواهید داشت؟

همچنین بد نیست یک صفحه استخدام و دعوت به همکاری را در سایت خود ایجاد کنید تا آن دسته از داوطلبانی که دنبال همکاری با شما هستند، فرم درخواستی را تکمیل و رزومه خود را پیوست کنند.  

  1. بهبود سئو سایت در صفحه اول گوگل

وقتی صحبت از بهینه سازی وب سایت شما برای موتورهای جستجوگری همچون گوگل می شود، فاکتورهای مختلفی وجود دارند که می توان از آن ها استفاده کرد. از این رو می‌توانید به یک طراح وب اجازه دهید تا کنترل سئو شما را در دست بگیرد و کارهای بهینه سازی سایت شما را تحت نظارت خودتان به انجام برسانند.  

اگر تمامی کارها به خوبی پیش روند، در آن صورت سایت شما بیشتر سرچ را خواهد داشت و رتبه خوبی را در موتور جستجوگر گوگل به دست خواهد آورد. سئو بهتر را می توان یکی از برترین مزیت های طراحی سایت های شرکتی به حساب آورد.  

طراحی سایت شرکتی

  1. یک طراحی سایت اختصاصی منحصر به فرد

امروزه داشتن یک وب سایت اهمیت بسیار بالایی دارد و داشتن یک طراحی اختصاصی نشان دهنده خلاقیت و ایده پردازی بالا است. یک طراحی منحصر به فرد می تواند شما را از رقبای خود جلو بیندازد. شما با کمک گرفتن از شرکت طراحی سایت با تجربه و حرفه ای، چشم انداز ویژه ای را به وب سایت خودتان می دهید و می توانید ویترین سایتتان را با بهره گیری از تصاویر، متن‌ها، اسلایدها، گرافیک‌ها و همچنین رنگ‌ها تزئین کنید.  

این مورد نیز یکی از مزیت های طراحی سایت های شرکتی به شمار می رود که می تواند کسب و کار شما را حرفه ای تر نشان دهد.

  1. استفاده از جدیدترین فناوری ها

همانطور که طراحی سایت یک روند صعودی را می تواند داشته باشد، فناوری نیز به طور مداوم در حال پیشرفت است. به گونه ای که هر روز افزونه‌ها، ابزارها و برنامه‌های جدیدی ساخته می‌شوند تا نیازهای وب سایت و بازاریابی دیجیتال شما را برآورده کنند.  

  1. با ترندهای فعلی خود به روز بمانید

از دیگر مزیت های طراحی سایت شرکتی می توان به آپدیت و به روز بودن اشاره کرد. همه چیز در دنیای دیجیتال نسبت به ابزارهای موجود و همچنین طراحی وب ها در حال تغییر است. برای اینکه بتوانید با ویژگی های موجود مشتریان را به سمت خود جذب کنید، بهترین راهکار برای شما مشاوره رایگان از شرکت معتبر رایان است.  

با راهنمایی از مشاورین رایان میتوانید نیازهای خود را بیان کنید و اقدام به طراحی سایت اختصاصی کنید و در بالای لیست موتورهای جستجوگر صعود کنید و از فروش بالا لذت ببرید!  

طراحی سایت شرکتی

  1. برند خود را حرفه ای کنید

بسیاری از دارندگان مشاغل کوچک تا قبل از اینکه با چالش‌ها و مشکلات جدی‌ رو به رو نشوند، حرفه ای و یا تجاری کردن برند خود را جدی نمی گیرند. شاید یکی از بهترین ایده‌هایی که وجود دارد این است که تا قبل از راه انداختن تجارت خود، نام برندتان را معروف و شناخته شده کنید. یک برند می تواند به کسب و کار شما هویت ببخشد و باعث درک بهتر دیگران از کار خودتان شوید.

طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای مناسب ترین راه برای حرفه ای و تجاری کردن برندتان است. همچنین نشان دهنده جدی بودن شما در دنیای کسب و کارتان می باشد. از این رو این مورد از مزیت های طراحی سایت شرکتی را جدی بگیرید.

  1. مشکلات مربوط به وب سایتتان را در لحظه پیگیری کنید

یکی از مهم ترین مزایای داشتن یک وب سایت برای مشاغل کوچک این است که با استفاده از تجزیه و تحلیل های موجود می توانید عملکرد را در زمانی واقعی پیگیری کنید. شاخص های اصلی که در کسب و کار شما وجود دارند، طبق معیارهای زیر تعیین می شوند:

  • تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما
  • تعداد افرادی که تنها یک بار از سایت شما بازدید کرده اند و یا افرادی که به طور مداوم به وب سایت شما سر می زنند.  
  • نمای صفحات شما می گوید که صفحه چند بار خوانده و یا بازدید شده است. این کار به شما کمک می کند تا بدانید بازدیدکنندگان کدام یک از مطالب شما را بیشتر می پسندند.  

این مورد از مزیت های طراحی سایت شرکتی می تواند کمک بزرگی به موفقیت تجارت و همچنین وب سایت شما کند.  

  1. کار خود را به نمایش بگذارید

در اینجا نکات با ارزشی وجود دارند که شما می توانید در این مورد از مزیت های طراحی سایت شرکتی آن ها را مطالعه کنید.  

  • یک وب سایت طراحی کنید و در قسمت رزومه و درباره ما، تخصص ها و مهارت های خودتان را معرفی کنید.
  • اگر شما خدماتی همچون طراحی داخلی، طراحی وب، نوشتن محتوا و یا سایر کارهای مشابه را ارائه می دهید، یک صفحه نمونه کار طراحی کنید که مشتری های زیادی را به سمت خود ترغیب نمایید و نمونه کارهای خود را به دیگران نمایش دهید.
  1. ۱۰.راه اندازی فروشگاه آنلاین محصولات در وب سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاه آنلاین می تواند یک ابزار فعال برای تولید درآمد شما باشد. تبدیل فروش در رسانه های اجتماعی کار بسیار سختی است. چرا که هیچ مکانیزمی وجود ندارد تا بتواند معامله را در محل قابل دسترس کند. از این رو می توانید از فروشگاه آنلاین خود برای فروش در اینستاگرام و... و. استفاده کنید. راه اندازی فروشگاه اینترنتی در بخش از وب سایت شرکتی شما نمونه ای از این مزیتها است.   همچنین با سئو کردن محصولات خود فروش بالایی داشته باشید.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی مزیت های طراحی سایت شرکتی پرداخته شد که باعث رونق پیدا کردن فعالیت ها و رشد کسب و کار شما می شود. از این رو اگر شما نیز دارای تجارت های مختلف هستید، پیشنهاد ما به شما بهره مندی از یک وب سایت حرفه ای است. جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین شرکت طراحی سایت رایان به سایت www.rayanitco.com مراجعه کنید.  

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400833