۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
استخر پیش ساخته اینتکس و ایرتکس

.

همواره خرید و انتخاب یک استخر پیش ساخته یکی از مواردی بوده که معیار های انتخاب گوناگونی داشته است. در واقع شما اگر قصد خرید یک استخر بادی را داشته باشید شاید تنها بحث ابعاد و هم چنین طرح یک محصول مد نظر شما باشد اما این ویژگی در خرید یک استخر پیش ساخته بسیار متفاوت است. این محصولات با توجه به این که دارای ابعاد بزرگی هستند و هر یک از این محصولات ظاهر و هم چنین خصوصیات و اقلام همراه گوناگونی دارند ، به همین دلیل هم حساسیت و تحقیق در هنگام خرید این محصولات یک کار مهم و اساسی خواهد بود. با توجه به همین نکته نیز سعی داریم تا این مطلب را به صورت اختصاصی به تحقیق در مورد انواع استخر پیش ساخته و خصوصیات این محصولات اختصاص دهیم.

شرکت های مختلفی سعی در تولید استخر پیش ساخته دارند که دو شرکت بزرگ و معتبر این محصولات در دنیا بست وی و اینتکس می باشد. در واقع هم از نظر تجربه کاری و هم از نظر کیفیت همیشه این دو شرکت سعی کرده اند تا محصولاتی بی نظیر و با دوام را به دست مشتریان برسانند. در مقایسه بین این دو شرکت نیز اینتکس قدیمی تر از بست وی بوده و ویژگی های متفاوتی را هم ارائه داده است. حال نکته ای که باعث شده که در ایران رقابت بین شرکت های تولید کننده استخر پیش ساخته جذاب تر شود ، بحث تولید استخر های ایرانی ایرتکس است. شرکت تهران اینتکس با توجه به نیاز مشتریان در سراسر ایران به خرید و انتخاب یک استخر سعی کرده تا در کنار کیفیت محصولات ، قیمت را هم ملاک قرار دهد و محصولاتی با قیمت فوق العاده ارزان تر و در عین حال با دوام را تولید کند.

حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چه مقدار می توان به استخر های ایرتکس اطمینان کرد و آیا واقعا هزینه ای که برای خرید این محصولات پرداخت می کنیم ارزشش را دارد یا خیر؟ در واقع بهتر است این نکته را عنوان کنیم که واقع استخر ایرتکس می تواند در رقابت با محصولات اینتکس یک رقابت کامل را ایجاد کند و چه ویژگی های مشترکی را در مقایسه با استخر های اینتکس دارا می باشد؟ در این مطلب قصد داریم تا به مقایسه بین استخر های پیش ساخته اینتکس و ایرتکس پرداخته و سعی کنیم تا پس از بررسی کامل این محصولات شما را در یک خرید بهتر راهنمایی کنیم پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب ما را یاری کنید...

استخر پیش ساخته اینتکس و ایرتکس

استخر پیش ساخته اینتکس

اولین قسمت از این مقاله را به بررسی استخر های پیش ساخته اینتکس اختصاص داده ایم. همان طور که شاید در جریان باشید شرکت اینتکس از سال 200 سال فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرده است. این کمپانی همواره سعی کرده تا یک محصول با دوام و با کیفیت را به دست مشتریان برساند و به همین دلیل هم همیشه در تمامی محصولات خود سعی کرده تا بهترین اقلام مورد نیاز را به دست مشتریان خود برساند. در واقع این نکته بسیار مهم است که این کمپانی در کنار کیفیت همیشه سعی کرده تا مشتری را از خرید اقلام همراه به صورت جداگانه هم بی نیاز کند. این ویژگی قطعا نکته ای بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

یکی از مهم ترین تولیدات این شرکت استخرهای پیش ساخته این کمپانی است. این استخر ها معمولا با ویژگی های مختلفی به بازار عرضه شده اند. شاید این نکته بسیار مهم باشد که تولیدات این کمپانی تا ابعاد ده متری هم در ایران موجود می باشد که خب این عامل خیال شما را از بابت محصولات با سایز بزرگ هم راحت کرده است. در همین راستا اگر بخواهیم به صورت دقیق تر هم این نکته را برای شما بازگو کنیم می توانیم عنوان کنیم که این استخر ها از ابعاد دو متری شروع شده و در اندازه های سه ، چهار ، پنج ، هفت و ده متری در بازار موجود می باشد.

از نظر ظاهری هم سعی شده تا این محصولات با ساختار های گرد ، مربعی ، مستطیلی و هم چنین بیضی به تولید انبوه برسد که این ساختار هم قطعا دست شما را برای یک انتخاب خوب و درست باز گذاشته است. در واقع شما با توجه به سلیقه خود می توانید یک استخر با ظاهر مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را ثبت سفارش کنید. از نظر اقلام همراه این محصولات هم همان طور که در بخش های قبلی اشاره کردیم معمولا شرکت اینتکس سعی کرده تا در کنار محصولات خود نردبان ، زیرانداز ، درپوش و پمپ تصفیه آب را قرار دهد. البته این نکته هم باید عنوان کنیم که خیلی از این محصولات ممکن است در دارا بودن این ویژگی ها متفاوت باشد که خب قطعا این عامل هم بسته به ابعاد محصول و هم چنین قیمت استخر پیش ساخته می تواند متفاوت باشد.

استخر پیش ساخته اینتکس و ایرتکس

استخر پیش ساخته ایرتکس

در بخش قبل سعی کردیم تا شما را با استخر پیش ساخته اینتکس به صورت تقریبا کامل و جامع آشنا کنیم. حال این بخش را به بررسی استخر پیش ساخته ایرانی ایرتکس اختصاص داده ایم تا قطعا بتوانید با علم به ویژگی های این محصول و هم چنین ساختار فوق العاده ای که شرکت تهران اینتکس در تولید این محصولات ارائه داده است آشنا کرده و سپس خرید خود را انجام دهید. در بخش اول باید به این مسئله اشاره کنیم که استخر های ایرتکس در تست ها و آزمایش های مختلف طی یک دوره هشت ساله قرار گرفته است و سعی شده تا تمامی خصوصیاتی که استخر پیش ساخته اینتکس دارا می باشد را در درون خود جای دهد. در واقع باید به این مسئله اشاره کنیم که از نظر تست کیفیت این محصول نیز توانسته با موفقیت تست های مربوطه را سپری کرده و با بهترین ساختار ممکن به بازار پای بگذارد.

در همین رابطه نیز می توانیم عنوان کنیم که از نظر نوع جنس و کیفیت بدنه اصلی این محصولات نیز با ساختاری برزنتی و دو لایه طراحی گردیده است. این جنس در تولید استخر های اینتکس هم استفاده می شد و از این حیث اگر کیفیت استخر های خارجی اینتکس مورد قبول شما واقع شده باشد ، قطعا استخر های ایرتکس هم می تواند همان کیفیت را به شما ارائه دهد و خیال شما را از این بابت راحت کند. علاوه بر این ها این محصولات از پایه های آلومینیومی در محصولات مختلف خود استفاده می کند. در واقع شما هر مدل از استخر ایرتکس را در هر ابعادی که سفارش دهید مشاهده خواهید کرد که پایه ها و ستون های محصول مورد نظر شما به صورت آلومینیومی طراحی گردیده است.

این تولید و این جنس باعث شده تا این پایه ها به هیچ عنوان زنگ نزند و به صورت ضد زنگ و با کیفیتی عالی به دست مشتریان برسد که ویژگی مهم این محصول خواهد بود. در واقع باید به این مسئله توجه کنید که شرایط آب و هوایی و جوی به هیچ عنوان بر روی محصول انتخابی شما به هیچ عنوان اثرگذار نخواهد بود و باعث افت کیفیت و یا تغییر رنگ و ساختار محصول شما نخواهد شد. در کنار این موارد استحکام فوق العاده این پایه ها در کنار وزن کمی که دارند یک ویژگی و مزیت بزرگ به شمار می رود. شما در محصولات اینتکس می توانستید مشاهده کنید که پایه ها دارای وزن زیادی بودند اما این محصولات وزن کمی داشته و از این حیث راحت تر می توانید آن را حمل و نقل کنید.

ویژگی دیگری که باید در خصوص این محصول به آن اشاره کنیم بحث ابعاد و اندازه های دلخواه شما خواهد بود. در واقع شما اگر قصد خرید و انتخاب یک محصول و استخر پیش ساخته شرکت اینتکس را داشته باشید ، قطعا با محدودیت هایی مواجه خواهید بود. برای مثال فرض کنید شما یک استخر با ابعاد هشت متری را نیاز دارید. برای خرید و انتخاب این موضوع اگر بخواهید استخر های اینتکس را سفارش دهید یا می بایست استخر های هفت متری را سفارش دهید و یا مقداری کمتر از آن را خریداری نمایید زیرا این کمپانی استخری هشت متری را عرضه نکرده است. این مورد در استخر های ایرتکس به صورت کامل رفع شده است. در واقع شما قادر خواهید بود تا با توجه به ابعاد دلخواه خود یک محصول را سفارش دهید که این امر دقیقا با توجه به فضای مد نظر شما قابل اجرا و نصب خواهد بود.

دیگر ویژگی این محصولات ضد جوش و ضد یخ بودن بدنه اصلی محصولات می باشد. شاید به این نکته باید توجه کنید که این محصولات به گونه ای شکل گرفته اند که هم از نظر مقاومت بسیار مقاوم و با دوام بوده و هم از نظر ضد جوش و ضد یخ بودن توانسته نشان رضایت را دریافت کند. شما در هر آب و هوایی و با هر دمای آب می توانید با خیال راحت این محصولات را در اختیار داشته و از آن استفاده کنید. نکته ای که قابل توجه است این مورد است که شاید نصب گرمکن آب استخر و یا دیگر موارد اینچنینی باعث نخواهد شد که آسیبی به استخر شما وارد شود که قطعا بسیار اثرگذار خواهد بود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400562