۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
اجاره ویلای تمیز در شمال کشور

اجاره ویلای تمیز در شمال، به یکی از دغدغه‌های مسافران تبدیل شده است که با خیالی آسوده بتوانند اقامتی بهداشتی داشته باشند و از کرونا در امان بمانند! اگر قصد رفتن به یک سفر تابستانی به شمال کشور را دارید؛ با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا به راحتی بتوانید برای اجاره ویلایی تمیز در شمال کشور اقدام کنید!

اجار ویلا در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی

وزارت بهداشت برای اقامتگاه‌های بهداشتی مجوزی صادر کرده است، تا مسافران بتوانند در شرایطی ایمن به سفرهای ضروری خود بپردازند. یکی از نکاتی که باید مسافران به آن دقت کنند این است که قبل از اجاره روزانه ویلا و سوئیت از میزبان بخواهند تا مجوز رسمی وزارت بهداشت را نشان دهد! میزبانان نیز باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده و اطلاعات خود را به ثبت برسانند!

اجاره ویلا از سایت هومسا

چگونه کرونا را شکست دهیم؟

برخی از افراد تصور می‌کنند که در مدت کوتاهی با رعایت کردن فاصله‌گذاری اجتماعی و قرنطینه کردن خود می‌توانند از کرونا در امان باشند، اما باید این را در نظر داشت که کرونا ویروسی هوشمند است که باید سبک زندگی را در برابر آن تغییر داد! و زندگی در چنین شرایطی را یاد گرفت تا کرونا نیز بعد از مدتی مانند یک سرماخوردگی عادی شود و واکسن آن در دنیا کشف شود! به قول شاعری؛ «زندگی باید کرد» حال اگر قصد رفتن به سفر را دارید و دغدغه کرونا این اجازه را به شما نمی‌دهد، پاک کردن صورت مسئله کار درستی نیست بلکه با یک مدیریت درست می‌توانید مثل روزهای قبل از کرونا بدون استرس به زندگی عادی خود ادامه دهیم!

اجاره ویلای تمیز در پرطرفدارترین شهرهای شمال

اجاره ویلا در شهرهای شمالی

خوش‌گذرانی و اجاره ویلا آنلاین در متل قو

متل قو یکی از شهرهای توریستی استان مازندران است، که هر ساله گردشگران بسیاری را برای تفریح و خوش‌گذارنی به خود جلب می‌کند و با ساحل بکر و زیبایی که دارد میزبان هر ساله مسافران زیادی است. اگر شما هم این روزها قصد سفر به متل قو را دارید قبل از حرکت به صورت آنلاین مناسب‌ترین ویلا را در متل قو انتخاب کرده و در طول مسیر نیز با رعایت نکات بهداشتی سفری به یاد ماندنی را تجربه کنید. اجاره آنلاین سوئیت در متل قو از سایت اجاره آنلاین اقامتگاه هومسا پیشنهاد ما به شماست. در هومسا می‌توانید ویلاها و سوئیت‌های بسیار تمیز و بهداشتی رزرو و اجاره نمایید.

تفریح و اجاره ویلا در نمک آبرود

نمک آبرود یکی دیگر از شهرهای تفریحی و توریستی شمال است. نمک آبرود هر ساله میزبان بسیاری از مسافران است که برای دیدن جاذبه های گردشگری نمک آبرود به این شهر می‌آیند.  اجاره ویلا در نمک آبرود به خصوص در روزهای تعطیل و آخر هفته ها دشوار است و پیشنهاد می‌شود که از چند روز قبل ویلای مورد نظر خود را در سایت هومسا به صورت آنلاین اجاره کنید. اما در جاذبه های گردشگری شلوغ مثل :

سورتمه سواری، کارتینگ و ماشین چهارچرخ، پینت بال و ... که صف‌های طویلی برای گرفتن بلیت و استفاده از آنها بسته می‌شود بهتر است که با ماسک و دستکش و به صورت مجهز وارد شوید!

سفر به محمود آباد و اقامت در ویلاهای ساحلی

محمودآباد یکی دیگر از شهرهای ساحلی شمال است که به خاطر نزدیک بودن آن به پایتخت مسافران زیادی از تهران و دیگر شهرها به محمودآباد سفر می‌کنند! و از طبیعت بکر و بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند. بهتر است فرآیند اجاره خانه در محمودآباد و یا اجاره ویلاهای ساحلی این شهر را به صورت آنلاین از سایت هومسا انجاده داده، سپس سفر به محمودآباد را آغاز کنند.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400554