راه‌اندازی ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهر یاسوج

سرپرست مرکز بهداشت شهید دامیده از راه‌اندازی مجدد ایستگاه‌های غربالگری در ورودی شهر یاسوج خبر داد و گفت: تا پایان هفته این ایستگاه‌ها دایر هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،  یزدان‌پناه از راه‌اندازی مجدد ایستگاه‌های غربالگری در مبادی ورودی شهر یاسوج در پی افزایش مبتلایان به ویروس منحوس کرونا خبر داد.

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد ادامه داد: با توجه به شیوع این بیماری، وضعیت قرمز استان‌های همجوار و افزایش شمار مبتلایان در شهرستان بویراحمد، در روزهای پایانی هفته به منظور غربالگری مسافران ورودی به شهر یاسوج دو ایستگاه غربالگری از پلیس راه یاسوج به شیراز و محور یاسوج-اصفهان توسط مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد راه‌اندازی شد.

وی بیان کرد: در این ایستگاه‌ها ۴ تیم غربالگری طی ۴ شیفت مسافران ورودی به شهر را غربال و افراد مشکوک را به مراکز تعیین شده ارجاع می‌دهند.

اما علی‌رغم اینکه آمار جدیدی از مبتلایان به کووید ۱۹ در استان اعلام نمی‌شود اما صحبت‌ها حکایت از افزایش شمار مبتلایان و چهار رقمی شدن کرونایی‌ها در استان دارد و با افزایش مبتلایان محدودیت‌ها هم به سطح شهر یاسوج بازگشت.

به مانند فروردین ماه امسال، همه خیابان‌های اصلی به شهر یاسوج به منظور کنترل و مبارزه با بیماری کرونا مسدود و محدودیت‌های ترافیکی به شهر بازگشت.

زنگ خطر بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده و حتی مسوولان دانشگاه از فاجعه خبر می‌دهند.افزایش مبتیلان و همچنین اضافه شدن دو قربانی کرونایی به شمار فوت شدگان طی دو روز می‌طلبد مردم کرونا را جدی بگیرند و فقط در مواقع خیلی ضروری از خانه خارج نشوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1400526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =