نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان جهاد اقتصادی سال 90 نمای توفیقات هدفمند کردن یارانه‌هاست.

حبیب‌الله عسگراولادی در گفت‌وگو با فارس به دوازدهم فروردین سالروز جمهوری اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امام (ره) مبنای نظام آینده کشور را اسلام و شکل آن را جمهوری اعلام کردند. هر‌کس به امام (ره) و خط امام معتقد است باید همانطور که به اسلامیت نظام می‌اندیشد، به جمهوریت نظام نیز بیندیشد و رای جمهور را برای نظام قائل باشد.

 وی به بیداری اسلامی در منطقه اشاره کرد و گفت: امام (ره) فرمودند مبارزه ما سه مرحله دارد که مرحله نخست آن اسلامی کردن ایران است. عسگراولادی اسلامی شدن کشورهای اسلامی را مرحله بعدی نامید و افزود: مرحله سوم جهانی شدن اسلام است.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد با اشاره به صدور انقلاب خاطرنشان کرد: امام (ره) همان موقع از آینده خبر دادند و فرمودند انقلاب اسلامی صادر شده و در حال حاضر در بیشتر کشورهای اسلامی دارد غوغا می‌کند.

عسگراولادی با تاکید براینکه هدفمند کردن یارانه‌ها شهامت فوق‌العاده می‌خواست، اظهار داشت: احمدی‌نژاد این شجاعت فوق‌العاده را به خرج داد و به‌حمدالله خوب آغاز شده است.

نماینده ولی فقیه در کمیته امداد سال 90 را نمای توفیقات هدفمند کردن یارانه‌ها نامید و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند هدفمندی یارانه‌ها و سیاست‌های الزامی اصل 44 باید همراه با جهاد اقتصادی باشد.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 139891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =