۶۸۹ فرصت شغلی در حوزه تعاون استان تکلیف شده است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی از ایجاد ۶۸۹ فرصت شغلی پایدار در عرصه تعاون این استان که امسال تکلیف شده و پیش‌بینی شده که ۳۸ شرکت تعاونی با گرایش‌های مختلف سال جاری در این خطه پا بگیرد خبر داد.

 محمدتقی آبایی در گفتگو با خبرآنلاین استان مرکزی، در راستای تحقق برنامه‌های تکلیفی بیان نمود:  از ابتدای سال جاری تاکنون پنج شرکت تعاونی در این استان  تشکیل شده است.
 
وی در خصوص برنامه های پیش بینی شده حوزه تعاون برای سال جاری اظهار کرد: حمایت از هفت تعاونی‌ فعال فرش دستبافت، نظارت بر ۹۷۶ شرکت تعاونی و ارایه ۲۲ هزار و ۸۲۰ نفر ساعت آموزش به تعاون‌گران استان مرکزی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده امسال حوزه تعاون این استان است.
 
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه تعاونی‌های استان  سال‌های گذشته در حوزه صادرات قدم‌های خوبی برداشته‌اند خاطر نشان کرد : سهم صادرات آن‌ها در سال جاری ۱۳ میلیون دلار در نظر گرفته شده است.
 
آبایی هزاوه خاطر نشان کرد: تعاون یکی از بخش‌های مهم در راستای تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال در جامعه است و این بخش باید همه توان و ظرفیت خود را در این راستا به کار گیرد.
 
۲ هزار و ۲۷۸ تعاونی فعال با ۹۹۸ هزار و ۲۵۳ نفر عضو (با احتساب تعاونی سهام عدالت) در استان مرکزی وجود دارد که این شرکت‌ها تاکنون زمینه اشتغال ۲۱ هزار و ۴۲۶ نفر را در این استان فراهم کرده‌اند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1397052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =