۰ نفر
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
دستگیری سارق حرفه ای منزل در شهر ملایر

 کشف ۵ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد، کشف ۲۵۰ رأس دام قاچاق و دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در ملایر و کشف ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق در کبودرآهنگ، عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ به نقل از اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۵ کیلوگرم تریاک با لفافه از یک دستگاه خودرو سواری طی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری اظهار داشت: مأموران گشت پاسگاه انتظامی جنت آباد با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان، طرح کنترل محورهای مواصلاتی با هدف برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر را اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح و گشت زنی در سطح حوزه عملکردی پاسگاه جنت آباد، مأموران به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شدند و راننده نیز با مشاهده مأموران، به سمت مزارع کشاورزی یکی از روستاهای تابعه متواری شد.

وی گفت: پس از طی مسیر کوتاهی سرانجام خودرو توقیف و در بازرسی از آن ۵ کیلوگرم تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای در داخل اتاق جاسازی شده بود کشف و راننده دستگیر شد.

سرهنگ یاری در ادامه با اشاره به دستگیری ۲ نفر دیگر در آن حوالی، گفت: این ۲ نفر با یک دستگاه موتورسیکلت برای تحویل مواد مخدر مراجعه کرده بودند نیز که به یگان انتظامی منتقل شدند.

کشف ۲۵۰ رأس دام قاچاق در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۲۵۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی اظهار داشت: مأموران مبارزه با  جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر با کنترل محورهای مواصلاتی منتهی به شهرستان به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون ۲۵۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و ۴ خریدار اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ملایر، مأموران کلانتری ۱۲۲ با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بکارگیری شگردهای پلیسی، مخفیگاه سارق را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده بر اساس استعلام به عمل آمده سابقه دار بوده و معتاد به مواد مخدر صنعتی هروئین نیز است، افزود: با تلاش مأموران، ۴ نفر از خریداران اموال مسروقه نیز دستگیر شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان، انواع اموال مسروقه منزل به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال کشف و به مالباختگان تحویل شد.

کشف ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی به ۲ دستگاه کامیون که از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بودند، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این کامیون‌ها، ۱۲۰ رأس گوسفند قاچاق کشف و ۲ متهم نیز در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ گلی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه، ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است از شهروندان خواست هر گونه اخبار در خصوص تردد احشام غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1382973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =