۰ نفر
۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۷

گروه دیگری از نیروهای نظامی امارات متحده عربی شامل خودروهای نظامی سنگین، وارد بحرین شدند

گروه دیگری از نیروهای نظامی امارات متحده عربی شامل خودروهای نظامی سنگین، شب گذشته (جمعه شب) وارد بحرین شدند تا به دیگر نیروهای بیگانه از جمله نیروهای سعودی در این کشور برای سرکوب بیشتر تظاهرات علیه حکومت پادشاهی این کشور ملحق شوند.

به گزارش گروه اخبار صوتی و تصویری ایرنا، سایت اینترنتی خبرگزاری رسمی بحرین ( BNA) ضمن اعلام ورود گروه جدید نیروهای ارتش امارات به بحرین، از موضع امارات و برخی کشورهای عربی منطقه مبنی بر حمایت از حکومت پادشاهی بحرین تقدیر کرد.
این منبع نوشت: حضور نیروهای اماراتی و برخی دیگر از کشورهای عربی منطقه در بحرین حاکی از موضع محکم و قابل ستایش امارات نسبت به تحولات بحرین و دارد و نشان می دهد که امارات نیز خود را شریک حکومت بحرین و موظف به فرونشان ناآرامی ها می داند.
خبرگزاری رسمی بحرین متعلق به حکومت پادشاهی این کشور شیخ نشین است و مطالب اعلام شده از سوی آن جزو مواضع رسمی بحرین تلقی می شود.
خبرگزاری رسمی بحرین در ادامه خبر خود برای توجیه حضور نیروهای بیگانه و سرکوبگر در این کشور این گونه توجیه کرده است که مسایل و ناآرامی های جاری در بحرین تنها گریبانگیر این کشور نیست، بلکه مشکلی اساسی برای تمام منطقه خلیج فارس محسوب می شود.
این خبرگزاری در پایان از مردم بحرین دعوت به استقبال از نیروهای بیگانه در کشورشان کرده و نوشته است: در چنین شرایطی وزارت دفاع بحرین از تمام شهروندان بحرینی می خواهد که از تمامی نیروهای اعزام شده توسط کشورهای مختلف منطقه به گرمی استقبال کنند!
وزارت دفاع بحرین به عنوان بخشی از دولت این کشور کوچک منطقه خلیج فارس در حالی مردم را به استقبال گرم از نیروهای بیگانه فراخوانده که حدود یک ماه است تظاهرات و خیزش عظیم مردمی علیه حکومت، سرتاسر بحرین را فرا گرفته و نیروهای وابسته به حکومت پادشاهی این کشور به کمک و پشتیبانی نیروهای بیگانه، مردم را به بهانه آرام کردن ناآرامی ها به خاک و خون می کشند.
از زمان شروع خیزش و بیداری اسلامی مردم بحرین علیه حکومت این کشور، تا کنون 12 نفر از مردم به دست نیروهای دولتی بحرین و نیروهای بیگانه کشته و بیش از یک هزار نفر دیگر نیز مجروح شده اند.
مردم بحرین خواستار انجام اصلاحات زیربنایی سیاسی و اقتصادی و برکنار پادشاه بحرین هستند.48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 138005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =