۲۶۵ فقره اشخاص حقوقی و حقیقی در منطقه آزاد ماکو به ثبت رسید

مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در سال ۹۸ تعداد ۲۶۵ فقره شخص حقوقی(شرکت و موسسه) و شخص حقیقی در منطقه آزاد ماکو ثبت شد.

به گزارش خبرآنلاین ، محمدعلی فلاح افزود: از این تعداد، ۱۹۴ فقره اشخاص حقوقی (۱۸۰ شرکت – ۱۱ موسسه و ۳ شعبه) و ۷۱ فقره شخص حقیقی اقدام به ثبت نموده اند.

وی با اشاره به دریافت ۱۹۱ فقره شناسه ملی اشخاص حقوقی توسط این مدیریت در سال گذشته بیان داشت: ۴۷۵ فقره صورتجلسه تغییرات و تصمیمات ثبت و ۲۴۰ فقره تعیین نام ارسال شده است.

مدیر ثبت شرکت های سازمان منطقه آزاد ماکو از تعلیق ۱۰۵۰ فقره شناسه ملی اشخاص حقوقی غیرفعال و ۱۱ فقره رفع تعلیق از شناسه های ملی اشخاص حقوقی فعال شده خبر داد و اضافه کرد: ۱۴۱۸ فقره مکاتبات وارده و صادره صورت گرفته که در مجموع می توان گقت ۴۹۰۰ عملیات در سال ۹۸ در این مدیریت انجام شده است.

فلاح با بیان اینکه از لحاظ ارتقاء کیفیت ارائه خدمات سعی کردیم همزمان با مراجعه ارباب رجوع و در لحظه امور مربوطه را به سرانجام برسانیم گفت: تمام تلاش این مدیریت بر این بوده که از امروز به فرداکردن امور خودداری کند و خوشبختانه با ایجاد بانک موضوعات اشخاص حقوقی (برای اولین بار در سطح کشور)و مکانیزه نمودن عملیات ثبتی ازطریق سامانه ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری مناطق آزاد از مرحله تعیین نام تا ثبت شخص حقوقی و بازنگری فرآیندها در انطباق با این سامانه اقدامات بی سابقه و خوبی صورت گرفته است.

وی از راه اندازی بخش مربوط به اداره ثبت شرکت ها در سایت رسمی سازمان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: ارباب رجوع می تواند بسیاری از اطلاعات مورد نیاز خود را از این طریق به دست بیاورد.

وی همچنین از به روزرسانی پلمب دفاتر تجاری سال ۱۳۹۹ با الصاق پلمب کابلی شماره دار خبر داد که هر نوع جعل و شبیه سازی دفاتر را غیرممکن نموده است و برای اولین بار در مناطق آزاد کشور اتفاق افتاده و تصریح کرد: یک هزار و ۲۶۴ جلد دفتر در این مدیریت در سال گذشته پلمپ شده است.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1379544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =