افتتاح آزمایشگاه سم شناسی قانونی در پزشکی قانونی ایلام

مدیرکل پزشکی قانونی ایلام گفت: آزمایشگاه سم شناسی قانونی در پزشکی قانونی ایلام بزودی افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از ایلام ؛ مهدی علیزاده مهاجر  گفت: یکی از مواردی که توسط کارشناسان این سازمان مورد بررسی قرار می‌گیرد پرونده‌هایی با موضوع سقط جنین درمانی جهت صدور مجوز سقط جنین درمانی در راستای حفظ سلامت مادر و رفع حرج مادر است که پزشکی قانونی ایلام با کارشناسی توسط متخصصان مجرب و انجام پژوهش های مختلف در این زمینه همواره در راستای حفظ سلامت مادران باردار گام برداشته است.

وی از نبود اداره پزشکی قانونی در برخی شهرستان های استان ایلام گفت: در صورت تامین فضای فیزیکی مناسب و با توجه به رایزنی های به عمل آمده با مسئولان شهرستان اداره پزشکی قانونی در شهرستان های ایوان و آبدانان افتتاح می شود.

وی با خبر راه‌اندازی اداره پزشکی قانونی در برخی شهرستان ها افزود: با جذب ۷ پزشک و ۳ نیروی اداری اداره پزشکی قانونی در شهرستان های دهلران ، دره شهر ، چرداول و مهران راه اندازی شد.

وی همچنین از وجود آزمایشگاه پاتولوژی قانونی در استان خبر داد و تصریح کرد: با راه اندازی آزمایشگاه پاتولوژی در سال ۹۷ استان ایلام از ارسال نمونه ها به استان‌های همجوار بی‌نیاز شد و با راه اندازی آزمایشگاه سم شناسی قانونی که بزودی افتتاح می‌شود نمونه های سم شناسی در استان بررسی می شود و از ارسال این نمونه ها به استان های همجوار نیز بی نیاز می شویم.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1376844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =