ابراز همدردی کاربران خبرآنلاین با ملت صبور و پر تلاش ژاپن ستودنی است.

کاربران سایت با ارسال کامنت ضمن ابراز همدردی با ملت فهیم ژاپن، اعلام کردند که دست به دعا شده و از خداوند می خواهند تا به بازماندگان صبر عطا کند.

ابرها به آسمان تکیه میکنند،درختان به زمین،وانساتهابه مهربانی همدیگر... پس درآغازسال جدید حداقل کاری که من میتوانم درقبال مردم حادثه دیده زاپن انجام دهم:خدایا...(دعا کنید). این جمله عارف است که از ته دل برای ملت ژاپن نوشته است.

سهیل در این باره گفته: خدایافقط فریاد رس توهستی .

باران نیز در واکنش به خبر آتش سوزی در رآکتور چهارم نوشته: از صمیم قلب برای مردم ژاپن دعا می کنم. 

حسام هم نوشته: تا حالا دلم برای هیچ ملتی اینجوری نسوخته بود .

کاربری بدون نام هم نوشته: خدایا خدایا خدایا کمکشان کن التماست می کنیم!

رئیسی: خدایا کمک غیبی خودت را به مردم ژاپن برسان آمین .

کاربری هم با نام مستعار یک انسان نوشته: ایکاش مردم ما برای ابراز همدردی باهاشون شمع روشن کنن و براشون دعا کنن.من از ته دل میخوام که خدا نجاتشون بده. 

کاربران همچنین از دولت ایران خواسته اند تا به کمک مصیبت زدگان ژاپنی بروند چرا که ژاپنی ها در زلزله بم به ایران خیلی کمک کردند.

داریوش هم گفته: بنی آدم اعضای یکدیگرند که درآفرینش زیک گوهرند*چوعضوی بدردآورد روزگار دگرعضوها رانماند قرار*خداخودش کمکشون کنه .موقع سال تحویل برای این همنوعانمون دعاکنید.

محمد رضا هم گفته: همه برا ژاپنی ها دعا کنیم اخه حیف اون انسان ها نیست که کارشون کمک به خلق خداست حالا خودشون اینجوری تو مخمسه گیر کنن.

پس بیاییم ما هم در آستانه سال جدید برای ملت ژاپن دعا کنیم و بعنوان یک ایرانی نوعدوست از خداوند بخواهیم کمکشان کند. آمین!

/56

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 137315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    امين
  • بی نام IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خداوندابه وجود تو ، قدرت تو و رحم توایمان دارم.اکنون جمع زیادی از هم نوعان من در کشوری کوچک در مصیبتی بزرگ گرفتار آمده اند. تو به احوالشان آگاه و به درمانشان توانایی . من ناتوان و تو توانای مطلقی . هم نوعانم را دعا می کنم و سلامت و امید را برایشان از درگاه تو می خواهم.خداوندا تو را به رحم و بخشندگی ات این تلاطم و آشفتگی را آرامش بخش که تو آرام جان و قلبی .آمین
  • شیرین IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    من که مدام چشمام پر از اشک می شه خدایا خودت رحم کن
  • خیر الله DE ۰۹:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    امسال عید نداریم.
  • خیر الله DE ۰۹:۳۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    بعد از سایه ی شوم جنگ جهانی و تخریب کشورشون دیدیم که این انسانهای با اراده و دوست داشتنی چجوری دوباره کشورشون رو ساختن، حالا هم که دوباره فاجعه، من امسال نمی تونم خوشحال باشم و دلم پیش اونهاست، امیدوارم که دیگه فاجعه وسعت پیدا نکنه. از دولت جمهوری اسلامی هم میخوام که با تمام توان کمک هاشون رو ارسال کنن.
  • sadyuser GB ۱۰:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خداوندا کمک کن تا دوباره به روی زخم این دل مرهمی از خون گذارم خداوندا دوباره سردو تاریک است امشب همانند دگر شب های وهم انگیز پاییز /// خداوندا به مهربانی و بخشندگی خودت کمکشون کن از صمیم قلب خواهش میکنم توان دیدن زجر کشیدن همنوعانم را ندارم و واقعا واقعا توانی برای کمک ندارم خودت که آگاهی عزیزم
  • بدون نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خدایا رحم کن
  • بی نام IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    ژاپنی های دوست داشتنی به شهادت تاریخ این بار هم پیروز میدانید. من هم نوعی کوچک مایل ها دور از شما هستم اما قلب و روحم در کنار شما است. کوچکم اما توانا! خداوندی بس بزرگ و بی کران دارم ! همان خدای شما ! حتی اگر او را باور ندارید او هرگز شما را در آن جزیره کوچک از یاد نمی برد. امیدوار و صبور باشید که جهان در دعای شماست.
  • شهاب US ۱۰:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خداوند جان کمکشون کن که از این حادثه بیشتر از این آسیب نبینند. آمین.
  • فرهاد م IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    به محض شنیدن بسیار بسیار شوکه و ناراحت شدم برایه این مردم سختکوش. بعد از بمباران اتمی اونا دوباره گرفتاره این بلا شدن ویاد گذشته رو زنده کرد.و این یه زنگ خطره برایه سایره کشورها که بیشتر مواظب باشن.ما تنها کاری که میتونیم بکنیم دعا کردنه واز خدا بخوایم که اونها رو از یلاهایه بیشتر نگه داره
  • بدون نام IR ۱۵:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خداوند ارحم و راحمین است
  • سیامک IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    واقعا وقتی تصاویر این فاجعه رو میبینم بی اختیار گریه میکنم . به جز آرزوی صبر برای مردم سختکوش ژاپن کار دیگه ای از دستم برنمیاد .
  • يك ايراني IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    خيلي براشون متاسفم لحظه به لحظه خبرهاي ‍‍ژاپن رو دنبال ميكنم ما اكثرا تو خونه هامون يه وسيله اي داريم كه ساخته دست اين عزيزانه شايد خودمون هم متوجه نبوديم اينقدر به ما نزديك هستن. جز دعا كاري از دستم برنمياد با چشمهاي اشكبار و بغض شديدي كه توي گلومه فقط از خدا ميخوام بهشون صبر بده و توانايي دوباره ساختن سرزمين آفتاب تابان رو ازشون دريغ نكنه.
  • ابوالحسن IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
    0 0
    وقوع زلزله سهمگین درکشوردوست داشتنی ژاپن قلب هرشنوندای رابه درد اورد بامردم و خانواده قربانیان ابراز همدردی میکنیم وبااراده قوی که درمردم ژاپن سراغ داریم باتلاش مضاعف براین مصیبت بزرگ پیروزشده وشهر هارادوباره اباد خواهند کرد
  • بدون نام IR ۰۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
    0 0
    انشالله خداوند بزرگ پشتیبان این ملت بافرهنگ و زحمت کش باشد امیدوارم هرچه سریعتر مشکلاتشان برطرف گردد و به زندگی عدای خود بپردازند.(آمین یا رب العلمین)
  • زهره IR ۲۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
    0 0
    ای خدای من....