۰ نفر
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۲

با توجه به اینکه روزهای پایانی سال نزدیک است سایت خبرآنلاین در نظر دارد چهره سال در حوزه اقتصاد را به انتخاب شما کاربران گرامی انتخاب کند.

در همین راستا در قسمت سمت چپ صفحه اقتصاد سایت خبرآنلاین ( سمت چپ همین خبر) بخش نظر سنجی فعال شده است با این پرسش که « به نظر شما چهره سال 1389 «اقتصاد» ایران کدامیک از گزینه‌های زیر است »  تا کاربران گرامی از میان چهره های کاندید شده چهره سال اقتصاد ایران را انتخاب کنند.

چهره هایی که از آنان به عنوان کاندید های چهره سال اقتصاد ایران انتخاب شدند شامل حمید بهبهانی، وزیر سابق راه، شمس الدین حسینی، وزیر راه و ترابری، محمد نهاوندیان، وزیر اقتصاد، صادق محصولی، وزیر رفاه و علی نیکزاد وزیر مسکن هستند.

گفتنی است تا پایان زمان نظر سنجی هر روز نتیجه روند آن در سایت خبرآنلاین اعلام خواهد شد.

/36

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 136096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خبرآنلاین IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
    0 0
    کاربران محترم. لطفا از گذاشتن کامنت برای شرکت در نظر سنجی چهره سال خودداری کنید. در این مرحله باید در نظر سنجی مربوطه(که در سمت راست بالای همین صفحه می بینید) ابتدا کنار گزینه مورد نظر خود و سپس روی کلمه "رای"کلیک کنید تا رای شما به حساب آید.
  • بدون نام IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
    0 0
    شكي نيست كه اين نظر سنجي ها سوري هست و اين نمودارها را هركدوم را خودتون ميخاين جلو و عقبش ميكنيد خوب بلديد افكار عمومي را به هر سمتي خاستين هدايت كنيد