تیم یحیی همچنان در حسرت برد آسیایی

جدال تیم‌های الشارجه امارات و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا برنده ای نداشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ادامه رقابت های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C تیم فوتبال پرسپولیس در کشور امارات مهمان تیم الشارجه بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این مسابقه که در استادیوم اختصاصی تیم شارجه برگزار می شد، تیم فوتبال پرسپولیس ابتدا روی پاس مهدی ترابی،در دقیقه 10 توسط علی علیپور به گل اول رسید اما این گل در دقیقه 26 توسط مهند علی پاسخ داده شد.یک دقیقه بعد اما بازهم پاس ترابی و ضربه نهایی علیپور باعث شد تا شاگردان یحیی یک بار دیگر در زمین حریف پیش بیفتند.این اما پایان کار در نیمه اول نبود و این بار مندز در دقیقه 45 با استفاده از ضعف خط دفاعی پرسپولیس توانست در محوطه جریمه سرخ پوشان صاحب توپ شود و دروازه بیرانوند را برای بار دوم فرو بریزد.

این نتیجه تا پایان پا بر جا ماند تا پرسپولیس در دومین بازی آسیایی اش هم نتواند به برد دست یابد و با یک امتیاز در رده سوم گروه قرار بگیرد. شارجه هم با همین مقدار امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.

در دیگر بازی این گروه هم تیم التعاون عربستان با نتیجه 2-0 تیم الدحیل قطر را شکست داد و با 6 امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفت.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1354267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =