فارس نوشت:

 رئیس فراکسیون زنان مجلس گفت: مکاتبه‌ای را با معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی ریاست ‌جمهوری در ‌خصوص افزایش اعتبار موضوع عفاف و حجاب در بودجه سال 90 داشتیم که طی آن پیشنهادات خود را مطرح کردیم؛ در حوزه عفاف و حجاب، بودجه قابل قبولی ارائه نشده است.

طیبه صفایی اظهار داشت: اعضای فراکسیون زنان مجلس، دیداری با وزیر کشور در زمینه اختصاص اعتبار به موضوع عفاف و حجاب و حوزه زنان و خانواده در زیرمجموعه وزارت کشور در بودجه سال 90 داشتند.

وی در ادامه افزود: اعضای فراکسیون زنان مجلس همچنین با علیرضا افشار معاون اجتماعی وزارت کشور که مسئولیت ستاد صیانت را بر عهده دارد، دیدار داشتند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس در ‌خصوص نتایج مذاکرات خود با وزیر کشور در زمینه افزایش اعتبار موضوع عفاف و حجاب در بودجه سال آینده عنوان کرد: ارائه پیشنهاداتی در رابطه با افزایش اعتبار بودجه عفاف و حجاب و ارائه آن در زمان مقرر به مجلس، نتیجه صحبت‌های ما با وزیر کشور بود همچنین مقرر شد در بحث عفاف و حجاب سازمان‌های مردم نهاد فعال شوند.

وی ادامه داد: از وزیر کشور در‌خواست کردیم تا نشستی را برای صحبت با مسئولان مربوطه در زمینه موضوع عفاف و حجاب ترتیب دهد همچنین بنیاد عفاف و حجاب به ریاست مدیر مجمع جهانی اهل بیت برای تحت پوشش قرار دادن تمام ngoهای فعال در این حوزه تشکیل شده است که از وزیر کشور خواستیم تا در جلسات و نشست‌های هفتگی بنیاد عفاف و حجاب حضور یابد.

صفایی با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب، بودجه قابل قبولی ارائه نشده است و انتظار داریم که اعتبار ویژه‌ای در این زمینه اختصاص یابد، تصریح کرد: فراکسیون زنان مجلس از وزیر کشور می‌خواهد تا بودجه خاصی برای عفاف و حجاب اختصاص دهد ولی تاکنون در این حوزه بودجه قابل قبولی ارائه نشده است و ما انتظار داریم که اعتبار ویژه‌ای در لایحه بودجه سال 90 به بحث عفاف و حجاب اختصاص یابد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مکاتبه‌ای را با معاون بودجه معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور در ‌خصوص افزایش اعتبار عفاف و حجاب در بودجه سال آینده داشتیم که در آن پیشنهادات خود را مطرح کردیم.

وی گفت: طبق ماده 230 قانون برنامه پنجم توسعه که در مجلس مصوب شده است، اتنظار می‌رود تا دستگاه‌های مختلف برای اجرای این ماده که یکی از محورهای آن توجه به بحث عفاف و حجاب است، تلاش کنند.

صفایی افزود: یکی دیگر از نگرانی‌های فراکسیون زنان مجلس، اختصاص بودجه به استانداری‌ها و مدیران کل امور زنان و خانواده آنهاست که انتظار می‌رود به ‌منظور فعال‌سازی و افزایش فعالیت‌ مدیران کل امور بانوان استانداری‌ها، بودجه آنها افزایش یابد.

42/44

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
    0 0
    امان از این ماجرای ما ایرونی ها و پول بی زحمت نفت