ابراهیم حسن‌بیگی نگارش رمان «قدیس» را که به حکومت 5 ساله حضرت امیرالمومنین می‌پردازد، به پایان رساند.

ابراهیم حسن‌بیگی درباره رمان جدیدش به مهر گفت: نگارش رمان «قدیس» به پایان رسید و به زودی آماده چاپ می‌شود. این رمان به وقایع پنج سال حکومت امام علی(ع) نگاهی موشکافانه دارد و بیشتر به شیوه امام در مقابله با حوادث پیش آمده می‌پردازد. در این اثر سعی شده تا معنای حکومت اسلامی از دیدگاه امیرالمومنین به تصویر کشیده شود.

نویسنده «عمو جان عباس» در توضیح بیشتر این رمان و دلایل نگارش آن توضیح داد: پس از اینکه رمان «محمد» را نوشتم و به چاپ رسید به دلیل استقبال خوبی که از آن شد، تصمیم گرفتم بخشی از عمر باقیمانده‌ام را به نوشتن رمان‌هایی با تکیه به سیره ائمه اطهار(ع) بپردازم و اینگونه شد که رمان «قدیس» درباره حکومت 5 ساله حضرت علی (ع) شکل گرفت.

حسن‌بیگی درباره دیگر کتاب‌هایش بیان کرد: اخیرا رمان «صوفی و چراغ جادو» که رمانی برای نوجوانان است از سوی کانون پرورش کودکان منتشر شده و قصد دارم به زودی نوشتن جلد دوم این رمان را شروع کنم.

وی در پایان گفت: در این رمان دغدغه‌های نوجوانان برای رسیدن به آرزوهایشان محور قصه است و چراغ جادوی این قصه در واقع توانمندی‌های پنهان نوجوانان است که از قوه به فعل در می‌آید.

191/60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 134597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =