پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن به مردم استان کردستان

مدیرامور شعب بانک مسکن کردستان از پرداخت بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان کردستان در سال جاری تا کنون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جلال الدین سلیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه، هشتاد و یکمین سالگرد بانک مسکن را تبریک گفت و اظهار داشت: خانواده بانک مسکن در هشتاد و یکمین سالگرد خود به فردای دیجیتال می اندیشند.

سلیمی در ادامه سخنانش با اشاره به هدف کار بانک مسکن این چنین عنوان کرد: بانک مسکن در طول این ۸۱ سال با محوریت تامین مالی اقتصادی اقشار متوسط شهری جامعه تاسیس شد و تا امروز ۹ میلیون و۵۰۰هزار واحد مسکونی از بانک مسکن تامین مالی در حوزه خیریه،ساخت و تعمیرات پرداخت شده است.

مدیر شعب استان کردستان عنوان کرد: برای اولین بار در کل کشور شاهد تاسیس موزه در استان کردستان هستیم و امیدواریم در سال  ۹۹ افتتاحیه موزه بانکی بانک مسکن در شعب خیابان کشاورز انجام شود.

وی در ادامه افزود: در سال جاری با پرداخت ۲۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به شهروندان عزیز، که ۹۰ درصد این تسهیلات مربوط به وام مسکن و ۱۰ درصد وام ازدواج و خود اشتغالی است ،که ۵۱۸ فقره وام ازداوج و ۱۳۸ وام خود اشتغالی انجام شده است.

سلیمی با اشاره به دایر کردن کتابخانه ها در شعب های بانک مسکن تصریح کرد: بانک مسکن توانسته است برای اولین بار در استان کتابخانه ای با عضویت  ۴۰ نفر از مشتری های بانک مسکن در طول ۳ ماه سال جاری دایر کند.

مدیر شعب استان کردستان در ادامه سخنانش از بانکداری سبز این چنین عنوان کرد: بانک مسکن برای کاهش مصرف کاغذ و الکترونیک شدن خدمات مشتریان  و حفظ محیط زیست هر کسی ایده و طرحی در این راستا دارد آماده تسهیلات ۱۶۰ میلیون تومانی احداث واحد مسکونی برای مشتریان بانک مسکن است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1344080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =