کارگردان فیلم سینمایی «اخراجی‌ها 3» معتقد است اکران همزمان فیلم او با دیگر آثار ضربه‌ای به کارش نمی‌زند و موجب رونق گرفتن اکران دیگر فیلم‌ها هم می‌شود.

مسعود ده‌نمکی در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین در مورد اکران عمومی این فیلم در نوروز 1390 اظهار داشت: «مطمئناً نمایش همزمان فیلم‌هایی که تصور پرفروشی برای آنان وجود دارد در نوروز 1390 با «اخراجی‌ها3» به صلاح دیگر فیلم‌ها است.»

او ادامه داد: «سایر فیلم‌هایی که همزمان با «اخراجی‌ها» اکران می‌شوند همواره از سرریز مخاطبان این فیلم بهره برده‌اند. زمانی که «اخراجی‌ها» در پردیس‌های سینمایی و سینماهای چند‌سالنه اکران شد بسیاری از مخاطبان به دلیل ازدحام امکان دیدن فیلم را به دست نیاوردند و در این فرصت به تماشای فیلم دیگری رفتند. فروش بالای فیلم‌‌هایی که در پردیس‌ها در کنار «اخراجی‌ها» اکران بودند و فروش کم آن‌ها در سینماهای تک‌سالنه برخلاف اداعای سازندگان این آثار نشان می‌دهد همواره تحت تاثیر «اخراجی‌ها» بوده‌اند.»

ده‌نمکی گفت: «پخش‌کننده فیلم‌‌ها تصمیم گرفته تعدادی کار پرمخاطب را در نوروز اکران کند، اما در این میان باید سالن‌های سینما به صورت عادلانه در میان آثار تقسیم شود تا بعضی فیلم‌ها مورد بی‌مهری واقع نشوند.»

او با تاکید براینکه این همزمانی اکران برای او اهمیتی ندارد و روی سرنوشت فروش فیلم او تاثیری نمی‌گذارد، گفت: «آنچه تاکنون در مورد «اخراجی‌ها 3» دیده‌ایم، استقبال خوب مخاطبان بوده،‌ اما در مورد اینکه «اخراجی‌ها 3» نیز مانند «اخراجی‌ها 2» بتواند سونامی ایجاد کند باید منتظر باشیم و در آینده ببینیم.»

54143

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
    4 0
    عجب اعتماد به نفسی دارن ایشون!!!
  • بدون نام IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    3 0
    احیاناً شما یادتون نره برای خودتون سبد گل بفرستید ها . اونوقت حیف می شید
  • خودم IR ۰۶:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    3 0
    بابا اعتماد به نفس...
  • ببب IQ ۰۶:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    3 0
    تحريم، تحريم، تحريم اخراجي ها 3
  • آمونگوت IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    2 0
    خدا رو صد هزار مرتبه شكر اين آقا در سينماي ما شكوفه زدن و از سر ريز مخاطبان آثار سترگشون باقي اهالي سينما ارتزاق ميكنن
  • بدون نام IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    1 0
    be hamin khal bash aghaye deh namaki!!!!!!!
  • مسعود IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
    2 0
    ده نمکی فرار به جلو میکنه و خودشم میدونه که اینبار چه بلایی میخواد سر فیلمش بیاد
  • بدون نام IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۴
    0 2
    راست میگه
  • بدون نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۵
    0 2
    جهت اطلاع بعضی ها : جوجه رو آخر پاییز میشمورن !!! "" اخراجی ها رو عشقه ""
  • بدون نام IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۶
    2 1
    من خودم دیروز سینما ملت برای بار دوم بدیدن فیلم جدایی نادر از سیمین رفتم هیچ خبری از صف برای فیلم اخراجی ها نبود .اقای دهنمکی هیچ کس به علت نبودن بلیت فیلم شما به دیدن فیلم اقای فرهادی نمی رود چون در دو موضوع مختلف می باشد بهتره کمی منصف باشید.نگران نباشید فیلم شمارا بارها تلویزیون نشان میده ودیده میشه چون حتما سراسر لودگی وشوخیهای زشت است.من نه فیلم شمارا نمی بینم بلکه فیلمهای دیگر بازیگران شما را هم نخواهم دید چون انها هم در این توهین شریک هستند.
  • خودم IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۰۷
    0 4
    من شهرستان تبریزم تا حالا 2 بار برای تماشای اخراجی ها رفتم هم سینما 29 بهمن و هم سینما قدس مملو از جمعیت بود تا حدی که بلیت سانس ها از صبح برای ساعات دیروقت هم به فروش می رسه و بلیت هم سخت پیدا میشه. دو بار تا حالا تماشا کردم فیلمو هر بارم سالن پر از مردم بود. نمی دونم بعضیا که میگن اخراجی ها کسی نمیره واقعا به سینما میرن یا کشور دیگه ای مثل لندن نشستن و توهمات شخصیشون رو قید می کنن!!
  • بدون نام IR ۰۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
    0 4
    آخه هر چی شما میگید راسته اونوقت میشه معیارتون و اونوقت میگین هرکی تو این فیلم بازی کرده ازش بدم میاد پس دیگه به جایی میرسی که باید از همه مردم ایران بدت بیاد شاید بدت بیاد با ملت باشی و پیششون زندگی کنی و باهاشون و تو زندگی شون باشی اخراجی ها چون از زندگی معمولی همین مردم بود سونامی ایجاد کرد چون حرف مردم رو میزنه پر فروشه این یک استراتژیکه (حرف مردم برای مردم جذابتره) تا کی میخواین چشماتونو ببندین