آمار تکان‌دهنده سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت گسترده مدیران شهری

سخنگوی قوه قضائیه از بازداشت گسترده مدیران شهری در سراسر ایران خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، در نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سئوالی درباره بازداشت در مدیران شهری پاکدشت مطرح شد. اسماعیلی گفت: فساد فراگیری در شورای شهر و شهرداری پاکدشت اتفاق افتاده است. عدد بازداشتی ها تا امروز بیش از ۲۵ نفر از شورا و شهرداری در این شهرستان نه چندان بزرگ بازداشت شدند. شوراها نهاد برخاسته از قانون اساسی و قانونی و خدمترسان است، ولی مایه تاسف است کسانی که با رای مردم و برای خدمت به مردم انتخاب شدند و امکانات شهر برای خدمت رسانی در اختیار آنها قرار گرفت، از آن سواستفاده کردند.

وی افزود: هشدار به عوامل شهرداری و شوراهای شهر می دهم بررسی عملکرد آنها جزء وظایف ماست و در صورت تخلف و تشکیل پرونده با قاطعیت با آنها برخورد می شود. فقط امسال تا امروز جای گلایه دارد که حدود ۲۰ شهردار، ۵۰ عضو شورای شهر، ۱۰۰ کارمند در تعدادی از استانها و شهرستانها تحت تعقیب قرار گرفتند، بازداشت شدند و برخی محکوم شدند. این اعداد، حدودی است.

اسماعیلی گفت: در پاکدشت ۲۵ نفر، در اراک ۱۸ نفر، در گچساران ۲۰ نفر در چهارباغ که بخش کوچکی است، ۱۵ نفر، در بوشهر ۸ نفر، همچنین از افراد شورای شهر لیست بلندبالایی در بازداشتها وجود دارد که هشداری برای این افراد است که چشمان تیزبین دستگاه قضا اعمال آنها را رصد می کند و از همه مهمتر، مردم می بینند و گزارش می دهند. در پاکدشت ۴۰۰ مورد پیمانکاران آمدند اعلام کردند شورا و شهرداری از ما حق و حساب مطالبه کرده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1337155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =