درخواست کاربران خبرآنلاین از اعضای مجمع تشخیص: آراء مثبت یا منفی خود به FATF را علنی و شفاف کنید

کاربران خبرآنلاین به شفاف شدن آرای اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره FATF رای مثبت دادند.

به گزارش خبرآنلاین، «هرکسی باید مسئولیت کار خود را بپذیرد» این یکی از همان شعارهای فراجناحی است که حامیان آن جنس سیاست‌ورزی‌شان چپ باشد یا راست، همواره از آن دفاع می‌کنند و می‌گویند باید سرلوحه اقدامات قرار بگیرد اما همینکه پای عمل به میان می‌آید گویی برخی ها دست و دلشان به انجام آن نمی‌رود. همین چند وقت پیش بود که  شفافیت آرای نمایندگان ورد زبان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان شده بود اما آیا با این شفافیت در دیگر حوزه‌ها مانند علنی شدن آرای اعضای مجمع تشخیص درباره دو مصوبه مجلس یعنی الحاق به کنوانسیون بین‌المللی  «پالرمو» و « CFT» نیز موافق هستند؟!

در همین راستا خبرگزاری خبرآنلاین برآن شد تا از کاربران خود بپرسد «با توجه به بحث های فراوان مطرح شده درباره لوایح موسوم به FATF، با رأی گیری علنی و شفاف شدن اسامی موافقان و مخالفان آن در مجمع تشخیص مصلحت نظام موافق هستید؟» 

سوالی که ۹۷ درصد کاربران شرکت کننده در این نظرسنجی به آن رای مثبت دادند و موافقت خود با علنی شدن رای گیری و اعلام اسامی موافق و مخالف را بیان کردند. در این نظرسنجی تنها ۳ درصد از کاربران بودند که برای پاسخ، گزینه «خیر» را انتخاب کردند.

۲۷۲۱۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1333436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =