عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: مرحوم بروجردی منهای ارتباط دامادی خود با امام‌خمینی(ره)، مرید و عاشق امام(ره) بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم محمود بروجردی داماد ارشد امام‌خمینی(ره) در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم بروجردی داماد امام‌خمینی(ره) بود و از سال 1342 که توفیق این را داشتم به بیت امام(ره) رفت و آمد کنم، با مرحوم بروجردی ارتباط داشتم.

وی افزود: بنده با مرحوم بروجردی در دانشکده الهیات و معارف‌اسلامی در سال‌های 47 و 48 هم‌دانشگاهی بودم و از این جهت بسیار با وی آشنایی نزدیک داشتم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: از خصوصیاتی که مرحوم بروجردی از پدرشان به ارث برده بود، خوش‌خلقی و متواضع بودنش بود.

‌ناطق‌نوری در ادامه تصریح کرد: مرحوم بروجردی بسیار اجتماعی بود‌ و هیچ‌گاه مدعی هیچ چیزی نبود و به هیچ عنوان ‌از اینکه داماد امام(ره) بود، ‌بهره‌برداری نکرد.

وی تأکید کرد: مرحوم بروجردی منهای ارتباط دامادی که با امام‌خمینی(ره) داشت، مرید و عاشق امام(ره) بود و هرگاه صحبت از امام می‌شد و یا خاطره‌ای از امام مطرح می‌کرد، چشمانش پر از اشک می‌شد ‌و با احساس و عشقی خاص به بیان خاطرات با امام(ره) می‌پرداخت.

/30112

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =