عزت الله اکبری مقام معظم رهبری را از سلاله نبوی خواند و گفت: نباید گوشمان به حرف سید دیگری باشد.

به گزارش خبرآنلاین، نماینده قائم شهر با تشکر از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن، ابراز تاسف کرد که موسوی و کروبی با سابقه 8 ساله نخست وزیری و ریاست مجلس، راهپیمایی غیرقانونی 25 بهمن را به راه انداختند.

وی افزود: آنها با این سابقه انقلابی، امروز از زبان دشمنان انقلاب سخن می​گویند و به جنگ با ولایت فقیه برخاسته​اند. امروز که رهبری به عنوان فرزند کبیر امام خمینی(ره)، پرچم نظام را به دوش دارد؛ آنها پیاده نظام دشمن مستکبر شده است.

نماینده قائم شهر ادامه داد: شما ادعای اصلاح دارید. همواره در طول تاریخ خواص بی​بصیرت همین ادعا را داشته​اند اما بدانید که اینبار سروکارتان با عدالت است و مردم.

این نماینده اصولگرا از هاشمی خواست تا در کنار رهبری قرار گرفته و مراقب باندهای تبهکار و مخوف نفاق و شارلاتانیزم باشد و بهانه به دست دشمنان ندهد.

به گفته وی، وجود پربرکت رهبری نظام موجب امیدواری مردم مسلمان منطقه شده و باید بیش از پیش به تبعیت از ایشان پرداخت و گوشمان به حرف هیچ سید دیگری نباشد.

وی در ادامه از رئیس​جمهور به دلیل خدمت به مردم و اجرای هدفمندسازی یارانه​ها تشکر کرده و خواستار ارائه لوایح جامع بهره​وری و تامین اجتماعی و ... شد.

نماینده قائم شهر همچنین از احمدی​نژاد خواست که تسهیلات ویژه​ای را به بخش صنعت از صندوق توسعه ملی ارائه دهد.

/111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =