۰ نفر
۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۰

طاهره ایبد رمان بلند «پغور قاطی» را که اثری طنز‌آلود ویژه نوجوانان است، برای چاپ به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سپرد.

ایسنا نوشت: «پغور قاطی» رمان بلند طنز طاهره ایبد با درونمایه‌های روانشناسی شخصیت است که در لایه‌های زیرین خود به مسائل اجتماعی می‌پردازد. این نویسنده هم‌اکنون مشغول نگارش افسانه «غولیانوس و کوزه دریا»ست. این نویسنده بنا دارد پس از پایان کار نگارش این اثر که تاکنون 30 درصد نگارش آن به اتمام رسیده، افسانه فوق را جهت چاپ در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهد.

«مدرسه آدم‌سازی» از دیگر رمان‌های نوشتاری این نویسنده ویژه‌ی نوجوانان است که تاکنون 50 درصد کار نگارش آن به اتمام رسیده است. این اثر در فضای رئال ماورایی خلق شده است و هنوز ناشر مشخصی ندارد.

طاهره ایبد که با گذشت زمان سن مخاطبان خود را پایین آورده است، به تازگی مجموعه‌ای از کارهای خردسال خود را به جمعی از ناشران جهت چاپ سپرده است. «نی‌نی بیا، لالا کن» ویژه کودکان 6 ماه تا 3 سال از انتشارات علمی ـ فرهنگی در کنار «دیو سیاه دم به سر» و «جوجه خروس به دمش نگاه نکرد» هر دو از انتشارات امیرکبیر در زمره این آثارند.

60

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =