۰ نفر
۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۷

پلیس شهر ونکوور تحقیقات گسترده ای را برای حل معمای کبوتران سرقت شده دراین شهر آغاز کرده است.

بیش از 5500 کبوتر در چند مرحله درمنطقه ابوتسفرد به سرقت رفته است . یان مک دونالد سخنگوی پلیس ونکوور اشاره کرده این سرقتها از ماه نوامبر آغاز شده ودر آخرین دور این سرقتها در این هفته درکنار کبوترها هفت بز هم به سرقت رفته است . در منطقه ابتسفرد مراکز پرورش کبوتر وجود دارد و بهای یک کبوتر بین سه تا ده دلار است و به این ترتیب ارزش محموله سرقتی می تواند به بیش از 25 هزار دلار برسد.مک دونالد در ادامه گفت :«ما تحقیقات مان را در این زمینه ادامه خواهیم داد و البته به سرنخهایی هم رسیده ایم ولی هنوز هیچ نتیجه ای قطعی نشده .»

به گفته اوبخش اعظم کبوتران در دو مرحله نخست به سرقت رفته اند . مالک این مزرعه چندی قبل از دنیا رفته و درحالیکه وارثان او هنوز در مورد آینده مزرعه به نتیجه ای نرسیده اند  افرادی دست به این سرقتها زده اند.

جستجو برای مکانهای آن لاین فروش این کبوتران هم پلیس را سردرگم کرده چون به گفته مک دونالد حتی تعقیب فروش پرندگان در سایت کرگ لیست نمی تواند منجر به کسب اطلاعاتی درباره سارقان احتمالی و دستگیری آنها شود.با اینکه سرقت پرندگان در مقایسه با سایر جرائمی که در شهر ونکوور رخ می دهد چندان موضوع مهمی به نظر نمی  رسد اما سریالی شدن این سرقتها میتواند از نظر رسانه ای تبعات سنگینی برای پلیس داشته باشد و به همین خاطر باید این تحقیقات به گفته مک دونالد به نتیجه لازم برسد.

گوشت کبوتر در رستورانهای اسیای شرقی در شهر به فروش می رسد و به گفته مک دونالد پرندگان می توانند به صورت مستقیم به صاحبان برخی از این رستورانها به فروش برسند هر  چند که نگهداری این تعداد پرنده هم به مکان بزرگی نیاز دارد .

گلوب اند میل /26 فوریه

56182

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 133089

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =