۱۵ نفر
۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
دختر صدام هم وارد میدان شد

ایسنا نوشت: رغد صدام همگام با رسانه‌های سعودی و آمریکایی، پیامی صوتی منسوب به پدرش با ماهیتی ضد ایرانی را منتشر کرده تا او نیز از قافله تحریک کنندگان معترضان عراقی علیه ایران باز نماند.

همزمان با تشدید اعتراضات در شهرهای مختلف عراق رغد صدام حسین، دختر دیکتاتور پیشین عراق در پیامی به معترضین، یک فایل صوتی منتسب به پدرش را در صفحه توییتر خود منتشر کرد تا مردم عراق را علیه ایران تحریک کند.

در این فایل صوتی که تاریخ آن مشخص نیست صدام می‌گوید: آن ها گمان می کردند که می توانند زنجیر به گردنتان بیندازند و شما را به تهران ببرند و عراق را به روستایی از توابع سرزمین فارس تبدیل کنند اما شما امیدشان را ناامید کردید و درس‌های بیشتری به آنان خواهید داد که شایسته‌ آن هستند."

رغد صدام حسین که دختر بزرگ صدام است اکنون در اردن اقامت دارد.

به گزارش ایسنا، شهرهای مختلف عراق اخیرا شاهد اعتراضات گسترده مردمی بوده که در این میان برخی رسانه‌های غربی و منطقه‌ای در کنار دست‌های پشت پرده تلاش بسیاری کرده‌اند که رنگ و بوی ضد ایرانی نیز به این اعتراضات بدهند.

در راستای همین تلاش‌ها، چهارشنبه شب تعدادی افراد ناشناس که چهره‌های خود را پوشانده بودند با سوء استفاده از اعتراضات مردمی در شهر نجف، به کنسولگری کشورمان حمله کردند و بخش‌هایی از آن را به آتش کشیدند.

312 310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یاس IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    18 4
    ما با حکومت خودمون مشکل داریم ولی نه اونقدر که جنایت های تو و پدر خون خوارت یادمون بره! از کی تا حالا تو و اردن و آمریکا شدید حامی آزادی!!
  • زهرا IR ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    4 0
    بپدرش میرههههه
  • فرهاد زویدات IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۹
    0 2
    سلام
  • Mohammad ali IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    3 4
    در این گیرودار غیر از این انتظاری نمیرفت مردم عراق در نمک خوردن و نمکدان شکستن سابقه تاریخی دارند و در عهد شکنی و خیانت به یاوران از امام و مولایمان علی که کوفه آنگونه شهید شد و امام حسین که کوفیان آنگونه تنهایش گذاشتند و او یارانش را از دم تیغ گذراندن
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۰
    1 0
    بيست ساله حكومت در عراق دست عده اي خاص است بجز اختلاس و ايجاد فقر و فلاكت و دسته بازي چكار كردند معلومه مخالف پيدا ميكنند
  • محمد انصاری AE ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
    1 0
    سلام . خدا لعنت کنه تو اون پدر از ریشه ملعونت.