برگزیدگان سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان معرفی شدند

سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان با معرفی برگزیدگان این دوره از جشنواره در بخش‌های مختلف، در تالار فروردین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مراسم اختتامیه سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان بعد از سه روز رقابت بین هشت گروه نمایشی از هنرمندان تئاتر استان، در تالار فرودین مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

هیئت داوران این دوره از جشنواره از در بخش بروشور از شعیب مکتب داری به خاطر بروشور نمایش رسن های گور، در بخش طراحی نور از بنیامین احمدی در نمایش بی حالی تقدیر کرد.

جایزه طراحی لباس و طراحی صحنه به رزگار خاطری در نمایش رخ در رخ و  جایزه بهترین موسیقی به صورت مشترک به حمیدرضا سرهنگی و احسان محتشم به خاطر موسیقی نمایش قرار تعلق گرفت.

لوح تقدیر و جایزه بخش بازیگر خردسال به ژوانا شاکری تقدیم شد و سحر فاتحی از نمایش کهنه زخم‌ها و مهسا رضایی بخاطر بازی در نمایش قرار شایسته تقدیر بخش بازیگری زن شناخته شدند.

هیئت داوری جشنواره همچنین در بخش بازیگری زن رتبه اول را به روژین نصرتی بازیگر نمایش رخ در رخ، رتبه دوم این بخش به ثنا ناصری بازیگر نمایش‌ بی‌حالی و رتبه سوم بخش بازیگری به پریسا قلی‌پور از نمایش کهنه زخم‌ها، تقدیم کرد.

هیئت داوران سی امین دوره جشنواره تئاتر استان کردستان در بخش بازیگری مرد از مهدی صحرارو به خاطر بازی در نمایش قرار و روزبه قبادی به خاطر بازی در نمایش کهن زخم ها تقدیر کرد.

رزگار خاطری بازیگر نمایش رخ در رخ، کژوان محمدی بازیگر نمایش بی‌حالی، کامران جباری بازیگر رسن‌های گور نیز به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم بخش بازیگری مرد را کسب کردند.

رتبه اول بخش نمایشنامه‌نویسی به باقر سروش به خاطر نمایشنامه رسن های گور و رتبه دوم این بخش به پریسا قلی پور به خاطر نمایشنامه کهنه زخم ها اختصاص یافت.

همچنین در بخش نمایشنامه نویسی رتبه سوم به صورت مشترک به حسن ترقی به خاطر نمایش چند غروب مانده به شب و یونس صحرا را به خاطر نمایشنامه نویسی قرار تقدیم شد.

هیئت داوران این دوره از جشنواره در بخش کارگردانی، رتبه اول به رزگار خاطری کارگردان نمایش رخ در رخ، رتبه دوم را به کامران جباری کارگردان اثر رسن‌های گور و رتبه سوم کارگردانی به پریسا قلی‌پور از نمایش کهنه زخم‌ها اختصاص داد.

نمایش‌های برگزیده برای شرکت در جشنواره بین‌المللی فجر و حضور در جشنواره منطقه‌ای نیز شامل نمایش رخ در رخ و نمایش رسن‌های گور بودند.

در این مراسم رزگار خاطری کارگردان نمایش رخ در رخ، فریدون احمدی کارگردان نمایش ال کلاسیکو، بنیامین احمدی کارگردان نمایش بی‌حالی، علیرضا اسماعیلی کارگردان نمایش ماندن، پریسا قلی‌پور کارگردان نمایش کهنه زخم‌ها، فرشید کرمی کارگردان نمایش چند غروب مانده به شب، کامران جباری کارگردان رسن‌های گور و یونس صحرارو کارگردان نمایش قرار تقدیر شدند.

سی امین جشنواره تئاتر استان کردستان از ۴ تا ۷ آذر ماه جاری با حضور هشت نمایش منتخب استانی به دبیر شهرام میرزایی در سنندج برگزار شد.

خسرو شهراز، پرویز فاضل‌نژاد و صابر نیک بخت نیز کار داوری مرحله نهایی سی‌امین دوره جشنواره تئاتر استان کردستان را عهده دار بودند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1326018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =