روزنامه کیهان نوشت: مشایی و کسانی که او را اداره می‌کنند قصد دارند، هزینه پذیرش دستورالعمل رهبرمعظم انقلاب را بالا ببرند.

در سرمقاله روز شنبه کیهان آمده است:

شاید این برداشت «بدبینانه» باشد که حضور آقای رحیم‌مشایی را در کنار رئیس‌جمهور محترم، بخشی از یک پروژه بیرونی تلقی کنیم ولی متأسفانه برخی از شواهد و قرائن موجود این احتمال را قوت می‌بخشند و نشان می‌دهند رحیم‌مشایی در کنار آقای دکتر احمدی‌نژاد همان نقشی را برعهده دارد که افراطیون مدعی اصلاحات و سردمداران آنها به گونه‌ای دیگر برعهده داشته و دارند، به بیان دیگر می‌توان حدس زد رحیم‌مشایی نیز یکی از مهره های کودتای مخملی است که فقط محل مأموریت او با سایر توطئه‌گران اخیر متفاوت است و نه «هویت» او!

به یقین جناب دکتر احمدی‌نژاد به خاطر روابط صمیمانه‌ای که با رحیم‌مشایی دارد از این برداشت تعجب کرده و ابرو درهم می‌کشد. اما واقعیت‌های موجود اجازه نمی‌دهند این احتمال نادیده گرفته شود.

در بخش دیگری از سرمقاله کیهان می‌خوانیم:

نشانه‌های وابستگی مشایی و خطری که از این زاویه نظام و دولت اصولگرا را تهدید می‌کند خیلی بیشتر از یک احتمال ساده و اندک است و نکته درخور توجه این که رئیس‌جمهور محترم، آقای دکتر احمدی‌نژاد اولین قربانی این توطئه خواهد بود، اگرچه ایشان متاسفانه تاکنون در درک این نکته فاقد هوشمندی لازم بوده‌اند.

مشایی و کسانی که او را اداره می‌کنند قصد دارند، هزینه پذیرش دستورالعمل رهبرمعظم انقلاب را بالا ببرند! تا به خیال خود مانع از دستورالعمل‌های مشابه آقا در موارد دیگر شوند! مثلاً چنانچه در پی زدوبند پنهان با آمریکا بودند و رهبرمعظم انقلاب با هشدار و دستورالعمل خویش خواستار پایان دادن به این زدوبند پنهان شدند، تأخیر در اجرای دستور ایشان طبیعی!! جلوه کند!!... این نکته و این احتمال مخصوصاً باید برای آقای دکتر احمدی‌نژاد که در ضدیت با آمریکا جدی و مصمم است، هشداردهنده باشد تا خدای نخواسته از افرادی نظیر مشایی ضربه نخورد و در نتیجه، به نظام ضربه نزند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 13237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۳
    0 0
    بلا خره ما نفهميديم كه مسبب انقلاب مخملي چه كسا ني هستند
  • جان IR ۰۴:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۳
    0 0
    اخیرا همه را در خیابان، کوچه و بازار مخملی میبینم.
  • بی نام IR ۰۴:۵۶ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۳
    1 0
    بعنوان حامی احمدی نژاد ازروزنامه كيهان می خواهم بخاطر حمایتهای قبلی اش از احمدی نژاد خود را طلبکار او نداند که حالا براش تعیین تکلیف کند..
  • محمد IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۳
    0 0
    مگر مشایی خودش برای خودش حکم معاون اولی زده و باز خودش در حمایت از خودش صحبت کرده ! ! ! اگر می گفتید مشایی از رئیس جمهور برای خاطر موضوعی باجگیری می کند باز مقبول تر بود تا این تحلیل بالا
  • سياوش IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۵/۰۳
    0 0
    خودشون هم دارن مخملي مي شن
  • hamid A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
    0 0
    به نظر من جملات بالا نادرست و به سود احمدی نژاد گفته شده است. مشایی رئیس جمهور خاهد شد.دلیل برکنری وزیر اطلاعات نیز همین است.