سرهنگ قذافی روز گذشته برای عوام فریبی مردم کشورش، خانه مخروبه خود را که گفته می شود توسط آمریکایی ها ویران شده وسیله قرار داد.

دیکتاتور لیبی در سخنرانی دیروز خود سعی کرد با نشان دادن خود به عنوان یک قهرمان ملی که خانه خراب شده اش توسط آمریکا سندی بر آن است، خود را از هرگونه خشونت علیه معترضین مبری نشان دهد.  این در حالی است  که منابع خبری از کشتار بیش از 800 نفر خبر می دهند.

معمر قذافی رهبر لیبی، در اظهاراتی در منزل سابق و مخروبه خود در طرابلس و در جمع دهها تن از حامیانش خود را فاتح لیبی و افتخار آفریقا برشمرد و در ادامه افزود شما تصویر واقعی لیبی را به جهان نشان می‌دهید؛ واقعیتی که وابستگان به خارج و مزدورها و خیانتکاران می‌خواهند آن را وارونه نشان دهند.

او همچنین به چگونگی تخریب خانه اش توسط آمریکایی ها اشاره کرد و گفت : من از خانه خود که 170 هواپیمای آمریکایی و ناتو آن را هدف قرار داده‌اند با شما صحبت می‌کنم. آنها با معمر قذافی جنگیدند نه به خاطر اینکه رییس‌جمهور یک کشور بود، بلکه به خاطر اینکه معمر قذاقی تاریخ است، انقلاب است، آزادگی است، افتخار است، مبارزه است و آنها می‌دانند که معمرقذافی یک شخص عادی نیست که وی را مسموم کنند. هنگامی که آنها خانه من را بمباران کردند و بچه‌های من را کشتند، شما کجا بودید؟

قذافی در سخنرانی تهدید آمیز خود به جهانیان گفت که اگر کسی قرار است ابر قدرت و رهبر جهان باشد کسی نیست جز معمر قذافی !!! 
سخنرانی دیشب قذافی نشان از این می دهد که این دیکتاتور خون ریز که 42 سال زمام قدرت را در این کشور به دست داشته،  به هرکاری دست می زند تا مسند قدرتش را حفظ کند و می کوشد از مجهادت های خود در راه آزادی کشورش که زمانی ارزشمند بوده سوء استفاده کند.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گچپژ IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    0 0
    عوام فريبي هم كار زشتيه
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
    0 0
    قذافی برو یک قبر برای خودت پیدا کن که آبادترین خانه برایت خواهد بود. دست کم 800 نفر را کشته ای آن وقت با همین روش می خواهی رهبری و مدیریت جهانی داشته باشی؟ بزودی به درک واصل خواهی شد.