پدر زهرا بیکر (Zahra Baker) بعد از اینکه همسر آمریکایی اش متهم به قتل دختر 10 ساله معلولش شد، او را متهم کرد که دخترش را مورد آزار و اذیت قرار می داده است.

به گزارش اسوشیتدپرس، آقای بیکر که سابقاً کارگر کارخانه قند کوئینزلند بوده، از پلیس و بازپرسان شهر هیکوری (Hickory) در ایالت کارولینای شمالی آمریکا تقاضا کرد که او را متهم به قتل دخترش نکنند.

آقای بیکر به یکی از شبکه های تلویزیونی گفت من از پلیس هیکوری و دیگران که وقت خود را صرف این موضوع کرده و اقدامات لازم را انجام داده اند تا این پرونده به نتیجه مطلوب برسد بسیار سپاسگزارم. من در تمام این مدت گفتم که هیچ نقشی در قتل زهرا یا مثله کردن او نداشتم.

جی گایتر (Jay Gaither) - دادستان منطقه- روز دوشنبه اعلام کرد هیات منصفه دادگاه الیزا بیکر (Elisa Baker) را متهم به قتل زهرا کرده است. صورت زهرا کک و مک داشته و او درحالی که مبتلا به سرطان استخوان بوده، بدنیا آمد. در صورتی که الیزا بیکر 42 ساله به قتل زهرا متهم شود به 8 تا 30 سال زندان محکوم خواهد شد.

آقای گایتر در ادامه افزود: مقامات هیچگونه شواهد معتبری درباره کسی غیر از خانم بیکر که مسئول قتل زهرا باشد، ندارند.

یکی از بازپرسان پرونده در ماه گذشته گفت: الیزا بیکر پلیس به جاهایی برده که بقایای جسد زهرا در آنجا کشف شده است این زن ادعا کرده که شوهرش جسد زهرا را مثله کرده است. این درحالی است که آقای بیکر این اتهام را رد کرده است.

آقای بیکر از طریق اینترنت با همسرش آشنا شده و با او در کوئینزلند ازدواج کرده است. این زوج دو سال پیش به کارولینای شمالی نقل مکان کردند.

قبلاً پای چپ زهرا به خاطر ابتلا به بیماری سرطان استخوان قطع شده بود و در 9 اکتبر سال گذشته به اداره پلیس اطلاع داده شد که او ناپدید شده است. این در حالی است که این دختر آخرین بار 24 سپتامبر دیده شد.

قسمتهایی از بدن زهرا که با آزمایش DNA شناسایی شده بود در خارج از شهر هیکوری به خاک سپرده شد. نتیجه کالبدشکافی از بدن او نشان داد که الیزا با دو چاقوی مختلف جسد او را مثله کرده است. البته جمجمه، بازوی راست، پای راست، ساعد دست چپ زهرا پیدا نشدند.
56181

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 132055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =