جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه سخنرانی تجمع پس از نماز جمعه تهران در میدان انقلاب بود.

به گزارش خبرآنلاین، مجتبی ذوالنور که در تجمع بعد از نمازجمعه تهران سخنرانی می‌کرد، با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی به غائله‌های مختلف اشاره کرد و گفت: دوران اصلاحات دشمن سعی کرد ایادی استکبار را در بدنه اجرایی و تقنینی نظام نفوذ دهد.

وی افزود: عده‌ای که دل خود را به آمریکا خوش کرده بودند از طریق جراید، روزنامه‌های زنجیره‌ای و تریبون‌های مختلف مجلس آرای اسرائیل، آمریکا و مزدوران آنها را در مجلس ششم بیان می‌کردند. وقتی که دولت نهم سرکار آمد که با حمایت رهبری نیز مواجه شد، با انواع ابزارها سعی در تضعیف ایشان کردند.

وی گفت: دشمن از سال‌ها قبل برای انتخابات ریاست جمهوری دهم برنامه‌ریزی کرده بود تا با تضعیف افکار عمومی در مسیر انقلاب انحراف ایجاد کند و سعی کردند بعد از انتخابات ریاست جمهوری اعتراض موهوم عده‌ای جیره‌خوار را به عنوان یک واقعیت مطرح کنند و برطبل ابطال انتخابات کوبیدند .

وی ادامه داد: عده‌ای از مردم نیز تحت‌تأثیر قرار گرفتند و به خیابان‌ها رفتند. خواص بی‌بصیرت در جریان فتنه با سکوت مخرب و معنادار خود سعی کردند بذر تردید را در دل بخشی از مردم بکارند و عملاً با سکوت خود در پازلی قرار گرفتند که ایادی استکبار طراحی کرده بودند. (قطع سخنان ذوالنور با شعار مرگ بر هاشمی) 

ذوالنور پس از درخواست از مردم برای سکوت گفت: برخی از خواص بی‌بصیرت با سکوت خود زمینه‌ای را فراهم کردند که سران فتنه با اتکا به آنها بتوانند مسیرشان را ادامه دهند. حتی از تریبون‌های رسمی برای تقویت جریان فتنه استفاده کردند. 

وی با اشاره به حوادث عاشورای سال گذشته گفت: ولی مردم مسلمان در 9 دی و مراسم راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته و امسال که در سراسر کشور بیش از 50میلیون نفر از ملت در خیابان‌ها حضور حماسی خود را به نمایش گذاشتند جلوی فتنه ایستادند.

 ذوالنور با اشاره به برنامه‌ریزی سران فتنه برای آشوب در روز 22 بهمن گفت: سران فتنه در نشستی که برای تبدیل روز 22 بهمن به فتنه‌ای دیگر حضور داشتند، موسوی خوئینی‌ها مرد خاکستری فتنه گفته بود سران فتنه برای روز 21 بهمن برنامه‌ریزی کرده بودند. این مرد گفت اگر 21 بهمن حرکتی انجام دهید مردم در 22 بهمن شما را له و حیات‌تان را بر باد خواهند داد.

 وی ادامه داد: وقتی مردم حضور حماسی خود را در 22 بهمن به نمایش گذاشتند استکبار که حیات خود را در جهان عرب و اسلام در خطر دیده بود سعی کرد با طراحی فتنه 25 بهمن اتحاد و یکپارچگی مردم ایران را در روز 22 بهمن مورد هدف قرار دهد و سعی کرد ذائقه شیرین مردم را تلخ و حرکت ملی را تحت‌تأثیر قرار دهد. 

وی گفت: سران فتنه فکر می‌کردند می‌توانند جمعیتی را به خیابان‌ها بکشانند‌ ولی به حول و قوه الهی با توجه به ریزشی که در جریان فتنه اتفاق افتاد مردم به درخواست آنها پاسخ ندادند و با حضور در 22 بهمن جدایی خود از مسیر فتنه را اعلام کردند. آنها تنها توانستند عده‌ای اراذل و اوباش را که از این مردم و انقلاب زخم دیده‌اند و از انقلاب خوشنود نیستند را به خیابان‌ بیاورند که در همین خیابان انقلاب خون مردم عزیزمان را، شهید ژاله را به کف خیابان‌ها ریختند و این افتضاح را به بار آوردند که حتی بسیاری از خواص که تا دیروز سکوت کرده بودند ولی امروز دستان استکبار از آستین سران فتنه برایشان آشکار شد، اعلام انزجار کرده‌اند. 

وی گفت: پیام اول این راهپیمایی خطاب به مسئولان مربوط است که اگر برخورد لازم را نداشته باشند و باز هم فتنه‌گران در خیابان‌ها عرض‌اندام کنند، زیرپای قدرتمند این مردم له و نابود خواهند شد. 

وی ادامه داد: پیام دوم به مسئولین قوه‌قضائیه و آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس این قوه است. من از زبان این مردم به رئیس محترم و مسئولان قوه‌قضائیه اعلام می‌کنم اگر تاکنون سران فتنه مورد مدارا قرار گرفتند نه اینکه ما توان مقابله نداشته باشیم، بلکه اجازه دادیم ذات خود را نشان دهند. اجازه دادیم بارش بصیرت مردم گریم فتنه را از چهره فتنه بشوید. مدارای اسلامی را رعایت کردیم ولی دیگر صبر این ملت به سر رسیده است و تقاضای این مردم اشد مجازات برای سران فتنه است.

ذوالنور خاطرنشان کرد پیام سوم این راهپیمایی خطاب به خواص جامعه اسلامی است. خواصی که در چند دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول آنانی که ابتدا با این جریان قرار گرفته‌اند. ولی به تدریج وقتی که باطن کریه جریان فتنه مشخص شد خود را به سیل مردم ملحق کرده و پشت‌سر رهبری قرار گرفته‌اند. دسته دوم کسانی هستند که از برخی مسئولین و سیستم اجرایی کشور دلخوری دارند ولی با سکوت خود خواسته یا ناخواسته جبهه مقابل را تقویت کردند. دسته سوم خواص بی‌بصیرتی هستند که ملاک و مصلحت خانوادگی و عشق به فرزندان آنان را کور کرده است. به شما عرض می‌کنم پیام این ملت این است که با موضع‌گیری شفاف موضع خود را بیان کنید وگرنه برای همیشه در زیر خروارها قهر این مردم مدفون و از جریان انقلاب حذف ابدی خواهید شد. (شعار مرگ بر هاشمی به تحریک عده‌ای از شرکت‌کنندگان)

ذوالنور در پایان پیام دیگر این راهپیمایی را متوجه استکبار جهانی دانست.

/3028

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمود IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    0 0
    برادر ذوالنور خسته نباشی خداقوت.
  • بدون نام GB ۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    0 0
    تو خوبي !
  • مردم US ۲۰:۲۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    0 1
    حرف دل مردم رو زده...واقعا خسته شدیم و اگه کسی کاری نکنه خودمون ردیفشون می کنیم....
  • green US ۲۲:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    1 0
    چی چی؟!؟!؟!
  • محسن IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۳۰
    0 0
    اقاي ذوالنور سعي نكنيد با سياست نادرست مردم عادي را به جان هم بندازيد