رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به حوادث اخیر و سکوت برخی خواص علیرغم آشکارشدن کامل پشت‌صحنه فتنه، گفت: سکوت خواص در قبال فتنه "خیانت " است.

به گزارش فارس، انقلاب اسلامی مردم مصر تحولات گسترده‌ای را در سطح منطقه به وجود آورد، به نحوی که قریب به اتفاق کارشناسان سیاسی تحولات مصر و تونس، اسلام‌خواهی مردم خاورمیانه و قیام علیه دیکتاتورها را شکست سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه عنوان کردند.

آمریکا هم که خود را در وسط معرکه سقوط دیکتاتورها می‌دید، همچون گذشته تمام فعالیت‌های خود را معطوف به تغییر جریان‌ خبری به منظور بیرون آمدن از باتلاق قیام ملت‌های مسلمان علیه دیکتاتورها کرد؛ در این جهت شاید بهترین گزینه مانور سیاسی و تبلیغاتی علیه ایران بود.

بنابراین سران آمریکا با پیگیری طرح ایجاد آشوب در ایران قصد داشتند، "قیام ملت‌های منطقه " را به کشورهای دیگری همچون ایران هم رسانده و مدعی شوند که در جمهوری اسلامی هم مردم معترض هستند.!

اما شاید امروز دیگر بتوان گفت که هدف اصلی آمریکا و رژیم صهیونیستی منحرف کردن افکار عمومی از قیام اسلام خواهانه مردم مصر و تونس بود؛ آمریکایی‌ها که قصد داشتند ضمن آرام کردن اوضاع خاورمیانه، همزمان خیابان‌های تهران را هم به صحنه آشوب تبدیل کنند، این بار هم با هوشیاری مردم با شکست مواجه شدند.

در این زمینه، ایالات متحده آمریکا اقدامات خود را با خبرسازی درباره جریان فتنه و سران منحرف آن آغاز کردند؛ "میرحسین موسوی و مهدی کروبی به عنوان رهبران فتنه سال گذشته در ایران، رسما نقطه آغاز این خبر سازی شدند که نخستین گام آن فراخوان برای اغتشاش در خیابان‌های تهران بود. "

این اقدام سران فتنه، نقطه آغاز طرح جدید آمریکایی - صهیونیستی برای ایران اسلامی بود، موضوعی که بلافاصله در سطح رسانه‌های منطقه و بین‌الملل به عنوان خبر اول منتشر شد.

اما با وجود فتنه‌انگیزی‌ها و اغتشاشات دوشنبه هفته جاری و آشکارشدن کامل پشت صحنه صهیونیستی فتنه، و علیرغم اینکه بسیاری از خواصی که تا چند وقت اخیر موضع رسمی در قبال فتنه‌گران اتخاذ نمی‌کردند، هم‌اینک راه خود را با موضع‌گیری‌های مطلوب از سران فتنه جدا کرده‌اند، باز هم خواص اندکی مواضعی 2 پهلو اتخاذ کردند.

غلامعلی حداد عادل رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس تأکید کرد که "هر کسی باید بداند و محاسبه کند که با سکوت خود به فتنه کمک می‌کند یا نه؟ "

وی با بیان اینکه همه ما در قبال فتنه مسئول هستیم، افزود: همانطور که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحن علنی شعار 32 سال اخیر را سر دادند، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن».

نماینده مردم تهران در مجلس به این نکته هم اشاره کرد که "خواص، پیام مردم را در قبال فتنه دریافت خواهند کرد.

/28

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الف IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۹
    0 0
    باشه تو خوبی...