جامعه اسلامی مهندسین در محکومیت حوادث 25 بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن بیانیه آمده است:

«بسم الله القاصم الجبارین

انما جزا الذین یحاربون الله و رسوله ویسعون فی الارض فسادا ان یقتلوا و یصلبوا او تقطع ایدیهم و ارجلهم من خلاف او ینفوا من الارض ذلک لهم خزی فی الدنیا و لهم فی الاخره عذاب عظیم (مائده 33)

سزای کسانی که با (دوستداران) خدا و پیامبر او می‌جنگند و در زمین به فساد می‌کوشند، جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند. این،‌ رسوایی آنان در دنیاست و در آخرت عذابی بزرگ خواهند داشت.

"گوش‌های خودتان را باز کنید من همان‌طوری که با شاه عمل کردم و هم ملت ما همان طوری که با محمدرضا عمل کرد، با اشخاصی که بخواهند فساد ایجاد کنند، با اشخاصی که بخواهند تشنج ایجاد کنند، با اشخاصی که می‌خواهند صف‌آرایی کنند در مقابل دادستانی، در مقابل مجلس، در مقابل ارگان‌های دیگر من همان خواهم کرد که با محمدرضا کردم". امام خمینی (ره)

آغازین روزهای تولد دوباره ایران اسلامی همزمان شده است با رویش جوانه‌های بیداری در سرزمین‌های اسلامی و زدودن زنگار این کلام امام (ره) که در خاطره هامان غبار گرفته بود که اسلام قله‌های جهانی را فتح خواهد کرد.

امروز ثمره انقلاب اسلامی در ایران را فراتر از مرزهای جغرافیایی خود شاهد هستیم و می‌بینیم که نفس مسیحایی حضرت روح‌الله، رهبری داهیانه امام خامنه‌ای و ایمان ملت ایران در حال فتح سنگرهای جهانی است و بیداری جهانی آغاز شده است. و یحیی الارض بعد موتها.

در این شرایط مایه بسی خشم و تاسف است که عده‌ای معاند دست در دست بیگانگاه در پی خاموش کردن این شعله فروزانند که زهی خیال باطل. اینان کف‌های آبشار خروشان ملتند و همواره هستند زباله‌هایی که اسیر بادهای بیگانه‌اند و خداوند بر شعور ایشان مهر زده است. ختم الله علی قلوبهم و علی سمعهم و علی ابصارهم غشاوه و لهم عذاب عظیم.

ایشانی که شیرینی حضور ملت در آزمون مردمسالاری در انتخابات سال 1388 را با اتکا به دشمنان ملت به کام مردم تلخ کردند امروز دست در دست بیگانگان و بدخواهان انسانیت به رقص با گرگ‌ها مشغولند و از جنبش بیداری اسلامی زوزه حقارت می‌کشند در تلاشند تا خاک بر خورشید بیداری جهانی انسانیت بپاشند.

آنهایی که روزی به خاک و خون کشیده شدن برادران مسلمان خود را در فلسطین و لبنان به سخره گرفته و بر ارزش‌های انقلاب پشت کردند امروز چگونه شده است که به یکباره حامی مسلمین شده‌اند. دم خروس حکایت آشنای ایشان است.

تحرکات و آشوبگری مذبوحانه این معاندان که با هدایت سران فتنه و با رهبری استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل انجام گرفت خشم ملت شریف و وفادار ایران را برانگیخته است. این فتنه‌انگیزی‌ها در حالی صورت می‌گیرد که حضور پرشکوه و کم‌نظیر ملت قهرمان ما در راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری چشم جهانیان را خیره کرده و تهدیدهای چندین ماهه رسانه‌های غربی را با چالش جدی روبرو کرده است. فتنه‌گران و اربابان خارجی آنها باید بدانند که این تحرکات مذبوحانه از سوی ملت سلحشور ایران بی‌پاسخ نخواهد ماند و سرانجام صبر مردم ولایت‌مدار و انقلابی ایران به سر خواهد آمد.

بر این باوریم دیگر زمان آن رسیده است برخی خواص خاموش و دارای مواضع مبهم و دوگانه خط و ربط خویش را به صورت دقیق و واضح از این معاندین جدا نمایند و به جریان بیدار ملت بپیوندند. معتقدیم این فرصت دیگر بار برای ایشان به دست نخواهد آمد و ایشان نیز به زباله‌دان تاریخ خواهند پیوست.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن محکومیت اقدامات آشوب‌طلبانه معاندان نظام اسلامی در ایجاد و شکل‌گیری ناآرامی‌های 25 بهمن ماه از دستگاه‌های مسئول به ویژه نیروی انتظامی و قوه قضائیه خواستار برخوردی فوری، قاطع هستم. همچنین با توجه به حمایت مردم و قاطبه نمایندگان مجلس از محاکمه سران فتنه این انتظار از قوه قضائیه می‌رود تا اشد مجازات را برای عوامل اغتشاشات 25 بهمن و قبل از آن در نظر گیرد.

امید است قوه قضائیه تا با اقدام جدی و سریع مانع از فوران خشم انقلابی مردم در برخورد با معاندان فتنه‌گر شود. چرا که ملت انقلابی ایران سکوت نخواهند کرد و به ندای امام راحل که فرمودند: "و مردم و جوانان حزب‌اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکور نمودند به دستگاه‌های مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند" عمل خواهند کرد.»

/28

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 131009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =