اسامی دریافت کنندگان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی در لرستان منتشر شد

این طرح ها در حوزه های صنعت، خدمت و کشاورزی اجرایی می شود که تا کنون بیش از 5 هزار طرح تسهیلات خود را دریافت یا عقد قرارداد نموده اند .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،علی آشتاب دقایقی پیش در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام در راستای اجرای دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفته تا آمار منتشر شده در این خصوص موثق و مستند باشد.

پرداخت تسهیلات با نرخ 6 درصد

وی با بیان اینکه در چارچوب بندهای آئین نامه روشنگری رسانه‌ای دولت تدبیر و امید، اسامی دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری به مردم اعلام شود اظهار داشت: اسامی این افراد که تسهیلات اشتغال پایدار روستایی با نرخ سود 6 درصد در شهرستان های خرم آباد، دلفان، دوره چگنی، رومشکان، سلسله، کوهدشت، ازنا، الیگودرز، بروجرد، پلدختر و دورود را دریافت کرده اند به منظور شفاف سازی بر روی سایت این اداره کل بارگذاری شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در خصوص میزان اعتبارات تخصیصی به استان گفت: از محل تسهیلات اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری استان تاکنون تعداد یک هزار و 156 طرح با  مبلغ 215 میلیارد و 184 میلیون تومان و اشتغال 5 هزار و 2 نفر این تسهیلات را از بانکهای عامل دریافت و یا عقد قرارداد نموده اند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1309058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =