شورای عالی حکمیت ورزش موضوع محرومیت مادام العمر سعید علی حسینی را این هفته بررسی می‌کند.

 به گزارش ایسنا پس از اعلام محرومیت همیشگی سعید علی‌حسینی ازسوی فدراسیون بین‌المللی وزنه برداری، خانواده این پدیده وزنه برداری به شورای حکمیت ورزش در سوئیس شکایت کردند و وکیلی بین‌المللی را برای پیگیری این پرونده به خدمت گرفتند.

 پس از گذشت ماه‌ها از روند پرونده سعید علی حسینی در شورای عالی حکمیت ورزش (CAS) این شورا اعلام کرده تا روز 17 فوریه (28 بهمن) پرونده نهایی سعید علی حسینی به سوئیس فرستاده شود.

 حسین رضازاده سرپرست فدراسیون وزنه برداری نیز در راستای کمک به علی حسینی، دکتر سلمان حاجی نوری وکیل پرونده علی حسینی را به عنوان نماینده فدراسیون وزنه‌برداری به شورای حکمیت ورزش معرفی کرده تا پیگیر پرونده این قهرمان محروم وزنه برداری باشد.

 عزیز علی حسینی مربی و پدرسعید در گفتگو ضمن تایید این مطالب گفت: «ما تا جایی که امکان داشته باشد موضوع سعید را پیگیری می‌کنیم و امیدوارم که به نتیجه مناسبی هم برسیم. قرار است تا هفته آینده وکیل ما پرونده را به شورای حکمیت ورزش برساند و از آن پس هم با حمایت فدراسیون موضوع به صورت جدی‌تری ادامه پیدا می‌کند.»

 وی در ادامه با انتقاد از وکیل پیشین سعید که در نشست استماع ادله فدراسیون بین‌المللی شرکت کرده بود مدعی شد: «اسنادی موجود است که وکیل پیشین از سعید خوب دفاع نکرده است. او آنجا گفته این جوان کودن است، نفهمیده، بی‌سواد است، نمی‌دانسته چه خورده، شما ببخشیدش! این روش مناسبی برای دفاع از فرزند من نبود.»

151 40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =