۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۳۲

قابل تصور نیست اگر هنگام استراحت ناگهان شیری گنده را در اتاق پذیرایی خود ببینید!

اولین کاری که در برخورد با شیر می توان انجام داد، جیغ و داد است و این درست همان کاری است که دیوید رابرتس و همسرش نانسی در حالی که فرزندشان ناتان در اتاق خود در طبقه بالا استراحت می کرد، انجام دادند.

به نوشته نورث کانتی تایمز حادثه در 60 مایلی شمال سن دیه گو ساعت 10:40 شب رخ داد که خانواده رابرتس در حال استراحت بودند. دیوید گفت روی کاناپه دراز کشیده بودم که هیکل گنده شیر را در اتاق دیدم و تنها کاری که کردم این بود که فریاد زده و به گوشه ای خود را رساندم. نانسی که معلم کلاس پنجم  است در حال تصحیح اوراق مدرسه بود که وی نیز از جا پریده و همراه شوهرش شروع به داد و فریاد کردند.

دیوید گفت شیر از طریق پنجره وارد خانه شده و تا فاصله 1 متری وی رسیده اما بعد از شنیدن جیغ و داد وی و همسرش پا بفرار گذاشت. وی در وهله اول مقامات را در جریان نگذاشت چرا که کسی آسیبی ندیده بود تا پلیس وارد ماجرا شود. وی به رسانه ها گفت بیشتر از ما، شیر ترسیده بود.

ظاهرا شیر ئنبال غذا نبوده و بعد از اینکه متوجه شده سرزده وارد خانه ای شده، آنجا را ترک کرده است. کوین برینان بیولوژیست اهل کالیفرنیا در این باره گفت: ظرف 19 سال گذشته تنها دو بار شیرهای کوهستانهای اهل کالیفرنیای جنوبی وارد خانه های مردم شده اند و به کسی نیز حمله نکرده اند.

دیوید و همسرش گفتند که آنها توانستند تشخیص دهند که شیر از نوع کوهستان بوده است. گفتنی است دیوید بعد از 32 سال بعنوان کارگر پارک ملی در کالیفرنیا دسامبر سال گذشته میلادی بازنشست شده بود.

/56

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 129354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آزاد IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    کل خبرهای امشبتان پر از غلط های تایپی است دیگه غلط های تایپی شما خیلی اذیت کننده شده!! پیشنهاد: تایپیست تان را عوض کنید!!!!!!!!!!!!
  • حسين IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    شير كوهي اصولا حيواني ترسوست.
  • k.a IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    واقعا عجيب بود و من كه تنها از شير مي ترسم حالا فهميدم بايد چطوري با يك شير برخورد كنم كه خورده نشم.البته من طرفدار و حامي حيوانات هستم و دنبال راهي بودم كه نه به شير و نه به من آسيب برسه.فكر كنم اين راه حل خوبي باشه.
  • علی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
    0 0
    واقعا غلط های تایپی مطالب زیاد شده.