عادل فردوسی‌پور نتوانست از مخاطبان برنامه خود پنهان کند که موافق حضور کارلوس کرش روی نیمکت تیم ملی است.

نظرسنجی دوشنبه شب برنامه نود در مورد سرمربی خارجی تیم ملی بود؛ با این موضوع که آیا کارلوس کرش برای تیم ملی گزینه خوبی است؟

حدود یک میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند که حدود 87 درصد از آن‌ها کرش را گزینه‌ای مناسب برای تیم ملی می‌دانند. حدود 13 درصد هم او را گزینه‌ای مناسب نمی‌دانند.

نکته جالب در مورد این نظرسنجی این است که ابتدای برنامه نود، توضیحاتی در مورد کارنامه مربیگری کرش داده می‌شد که در آن موفقیت‌ها پررنگ‌تر از ناکامی‌ها بود. برای یکی از معدود دفعات ممکن همراه با طرح پرسش نظرسنجی ، بلافاصله رزومه کاری کرش پخش می د که بسیار پربار به نظر می رسید. در این کارنامه عملکرد کرش در جام جهانی مثبت ارزیابی می شد درحالی که پرتغالی ها عملکرد او در این مسابقات را مثبت نمی دانستند. .

عادل فردوسی‌پور که نمی‌توانست رضایت خود را از حضور کرش روی نیمکت تیم ملی پنهان کند در بخشی دیگر از برنامه گفت: «به نظر می‌رسد بعد از مدت‌ها دارند یک مربی بزرگ و کارنامه‌دار را برای تیم ملی می‌آورند. امیدواریم هرچه صلاح فوتبال است همان اتفاق بیفتد و اگر کارلوس کرش مربی خوبی است بزودی هدایت تیم ملی را در اختیار بگیرد.»

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۳:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    مربی خیلی خیلی خوبیه اما چه فایده که بازیکنان ما وقتی میرن تو زمین قادر به اجرای دستورات اون نیستن چون فوتبال را ریشه ای و اساسی یاد نگرفتن.
  • پيمان US ۱۶:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    1 بار ديگه اين عكسو بذاريدا....!! يه عكس جديد از عادل بذاريد...
  • مهران IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۹
    0 0
    اگه این سرمربی شد باید به مخفی کاری و کارگاه بازی ترابیان و فدراسیون خندید. بابا اسم اینو که قبل از کفاشیان وترابیان همه روزنامه ها و سایت ها می دونستند!!