۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۲:۱۴

با وجود این‌که کارلوس کرش سوابق خوبی در مربیگری دارد، تعدادی از هواداران تیم ملی موافق حضور او در ایران نیستند. البته کرش تعداد زیادی هم موافق دارد.

«از همه بهتر همون دیزلی خودمان است! هم با تیم‌های ایرانی کار کرده و بازیکنان را می‌شناسد،هم اینکه تیم‌هایش هجومی و قشنگ بازی می‌کنند. اون سالی که پرسپولیس بود، بازیکن نداشت ولی با همان‌ها هم هجومی و قشنگ بازی می‌کرد» این نظر یکی از کاربران خبرآنلاین در مورد شایعه حضور کارلوس کرش روی نیمکت تیم ملی است.

کرش تقریبا جدی‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی به حساب می‌آید و حتی گفته می‌شود او برای دیدن مسابقه ایران و روسیه به امارات خواهد رفت. اما با این حال او موافقان و مخالفان خودش را دارد. یکی دیگر از مخالفان کارلوس کرش برای خبرآنلاین می‌نویسد: «تعداد مربیگری کرش از انگشت‌های دست هم کمتر است. صد رحمت به قطبی!»

ولی با این حال او موافقان زیادی هم دارد. یکی از موافقان حضور کرش روی نیمکت تیم ملی برای خبرآنلاین می‌نویسد: «کرش مربی بازیکن ساز و خوبی است. امیداورم موفق بشود. کارلوس کروش مربی فوق‌العاده ای است که اگر از طرف فدراسیون حمایت شود و بتواند راحت کارش را انجام دهد، تیم ملی می‌تواند در سال 2015 قهرمان آسیا شود. امیدوارم اسیر بی برنامگی فدراسیون ایران نشود و بتواند کارش را با آرامش انجام دهد. او از روژه لومر هم بهتر است.»

با این حال برخی از کاربران خبرآنلاین انتظار این را داشته‌اند که مربیان نامدارتری برای تیم ملی در نظر گرفته شوند.

40

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 128445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    1 0
    اینم شد آنالیز ؟؟؟؟!!!! یه خبر بهتر می گذاشتید .
  • بدون نام US ۱۷:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    0 0
    چرا نمی‌روند مارچلو لیپی را بیاورند؟ مربی بزرگ یعنی‌ مارچلو لیپی، الکس فرگوسن، گووس هیدینک، .... مارچلو لیپی الان بیکاره و دنبال کار میگرده.
  • arse IR ۱۸:۵۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۷
    0 0
    سلام با وجود این همه شایعه پیرامون انتخاب سرمربی تیم ملی امیدوارم به امبر قلعه نوعی یا منصور ابراهیم زاده نرسیم در حالی که هر دو این مربیان به داخلی بودن سرمربی تیم ملی تاکید دارن که به نوعی این بزرگواران خود را بهترین گزینه معرفی کردن
  • بدون نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۱
    0 0
    سلام 100 درصد موافقم مگه فرمون بنزو میشه رو پیکان گذاشت مگه افریقای جنوبی با کارلوس البرتو پریرا نتیجه گرفت دنیزلی یا فاتیه تریم یا سنول گونش یا گاس هیدینگ خیلی بهترن هر چند که الان تیم داره