نماینده تهران گفت: اگر قبلا دغدغه ارزشی راجع به وزیر راه داشتیم اما امروز در حوزه فنی نیز به او اعتراض داریم و در حورزه اخلاقی نیز غیبت وی را توهین به مجلس می​دانیم.

به گزارش خبرآنلاین، علیرضا زاکانی با اشاره به اینکه از ابتدا نیز از مخالفان وزارت بهبهانی بوده و همان زمان نیز برای دفاع از دولت خدمتگزار و دفاع از ارزش​ها مخالف حضور وی در کابینه بوده است، ادامه داد: امروز علاوه بر آن مسائل باید عملکرد اجرایی وزیر را هم به آن بیافزاییم.

وی تصاویری را در مجلس به نمایش گذاشت که نشان از تبعات افتتاح زودهنگام آزادراه تهران پردیس داشت و گفت: ایشان یکبار قبل از رای اعتماد در سال گذشته این آزاد راه را افتتاح کردند اما امسال هم قبل از استیضاح را دوباره افتتاح کردند. در حالیکه این عکس​ها نشان می دهد که با ریختن خاک دستی و بدون آزمایش آن، آسفالت کرده​اند. زیر ساخت​های نامناسب هم گویای ایجاد یک بحران جدید بیخ گوش ما در تهران است.

نماینده تهران عکس​های متعددی از تخلفات راه سازی در این آزاد راه به نمایش گذاشت که منجر به بلند شدن آسفالت آن شده است. این نشان دهنده عدم رعایت حداقل​های فنی در راه سازی در کشور است. این تخلفات در کمربند چالوس نوشهر نیز رخ داده و میلیاردها تومان به کشور ضربه خورد.

وی از بی​توجهی وزیر به ایثارگران سخن گفت و افزود: ایشان برای سرپوش گذاشتن بر این بی​مهری، در وزارت راه بالاجبار از ایثارگران طوماری در حمایت از وزیر راه گرفته​اند. در حالی که 10 نفر از این ایثارگران به دلیل اعتراض به مفسده​های این وزارتخانه اخراج شده و حتی حراست وزارت راه از ورود آنها به این وزارتخانه ممانعت کرده است.

زاکانی یکی از این مفسده​ها را دخالت در مناقصات وزارت راه دانست که ایثارگران به آن اعتراض کرده و مغضوب شدند. چون ارزش اوراق بهادار این موضوع 76 میلیارد تومان بوده که 21 میلیاردتومان مطالبات از وزارت راه دارد و 23 میلیارد تومان هم ماشین​آلات آن بوده و دهها میلیارد تومان هم املاک دارد اما آن را با قیمتی نازل واگذار کرده بودند.

وی در پایان گفت: اگر قبلا دغدغه ارزشی و صیانت از ارزش​های انقلاب را داشتیم اما امروز در حوزه فنی نیز به او اعتراض داریم و در حورزه اخلاقی نیز غیبت وی را توهین به مجلس می​دانیم.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ايمان IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
    0 0
    اقاي ذاكاني:خواهش مي كنيم از هواپيمايي جمهوري اسلامي ايران( هما) هم بازديد كنيد و ببينيد فساد تا چه اندازه رشد داشته و با ايثار گران چه رفتار هاي نا شايستي كرده اند...
  • بدون نام IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
    0 0
    در سازمان بنادرمدیرعامل اکثر شرکتهای خصوصی در خارج ازکشور بسر می برند هزینه های میلیاردی بدوم حساب کتاب وعزل کسانی که درمقابل این حرفها ایستانده اند ...
  • بدون نام IR ۲۲:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۸
    0 0
    باتشكر ازشما-دربخش راه هم مناقصات صوري -ارجاع كار به پيمانكاران خاص مثل شركتهاي راهسازي وعمران ايران و ناوديس راه تحت عنوان مناقصه محدود . تخريب روكش آسفالت محور ازنا شازند . تخريب پلهاي حصار و پنجعلي در اراك.وسياسي بازي وتخريب شخيتهاي فني و اجرايي .