جوان نوشت:

یکی از کارکنان یکی از سفارتهای خارجی در تهران به تبلیغ عرفانهای کاذب می پردازد این فرد که ایرانی الاصل ( پدر ایرانی و مادر روسی ) است رابط دفتر جذب داوطلب دوره متافیزیک می باشد.

فرد مذکور با پوشش سفارتخانه ضمن ارسال ایمیل های با مضامین تبلیغ درمان درد های جسمی و ذهنی به وسیله روشهای متافیزیک ، اقدام به تبلیغ بحثهای عرفان کاذب می نماید و توانسته نفرات زیادی را جذب نماید.در این خصوص می توان به حمایت دستگاه های امنیتی یک کشور خارجی جهت اخد دکتری افتخاری برای یکی از لیدرهای عرفانهای کاذب نیز اشاره نمود.

/28119

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • lمسلمان IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
    0 0
    باز هم دست آمریکا
  • مسعود IR ۰۶:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
    0 0
    آگاهی از اموری که پیرامون مان میگذره نه اینکه اشکالی داره بلکه در خیلی ازمواقع میتونه به مادرتصمیم گیری و انتخاب راه کمک بکنه !
  • بدون نام IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
    0 0
    اگر عرضه میداشتید و عرفان ناب محمدی را به مردم تشنه عرفان عرضه میدادید ما هم همچون سلمان فارسی که زرتشتی بود و نیز ابوذر غفاری که راهزن بود با رسیدن به عرفان ناب محمدی رستگار میشدیم_بنده برای خرید مطالب تفاسیر و قرآن مراجعه کردم و نا امیدانه برگشتم چون دکانی دیدم که دین میفروخت آنهم به قیمت گزاف _آیا به این دلیل نیست که میخواهید مردم دین گریز شوند _دینی که پیامبرش مجانی آنرا عرضه کرد حال مبلغانش با آن کسب درآمد میکنند والله قباهت دارد _