اگرچه محمود احمدی​نژاد از خردادماه پارسال تا کنون در جلسات مجمع تشخیص مصلحت حضور نمی​یابد اما مجمع هر هفته برای رئیس جمهور دعوتنامه می​فرستد.

به گزارش خبرآنلاین، غیبت 20 ماهه رئیس​جمهور در این جلسات، اعتراضات پیاپی وی به مصوبات مجمع تشخیص مصلحت نظام را به همراه داشته که همواره با این پاسخ روبرو شده که چرا احمدی نژاد شخصا در این جلسات حضور نمی​یابد تا موضع دولت را دنبال کند.

اعتراضات اخیر رئیس جمهور به ورود مجمع تشخیص مصلحت نظام به بحث ریاست بانک مرکزی در شرایطی مطرح شد که برخی خبرها از رایزنی دبیرخانه مجمع عمومی بانک مرکزی برای حضور دوباره احمدی​نژاد در جلسات مجمع تشخیص به منظور بررسی ایرادات لایحه برنامه پنجم خبر می​داد.

محمد هاشمی بی​آنکه چنین اخباری را تایید یا رد کند، به خبرآنلاین، گفت: اولاً اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به عنوان کسانی که حق رأی دارند نیازی به دعوت به جلسات مجمع ندارند. دوماً اینکه دبیرخانه مجمع براساس یک روال عادی همواره دعوتنامه حضور در جلسات را به اسم و آدرس اعضا ارسال کرده و موضوع دستور کار و ساعت برگزاری جلسات را اعلام می‌کند.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: البته درباره اینکه از آقای احمدی‌نژاد جهت حضور در این جلسات چگونه دعوت شده است، اطلاعی ندارم و باید پاسخ دقیق آن را از آقای رضایی به عنوان دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بپرسید.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 126382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین زنده به عشق احمدی دلاور IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
    0 0
    برای چه بیاید..........حضور در این مجمع کفاره دارد!!!!!(خبرآنلاین کامنت رو بذار)
  • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
    0 0
    منت نزار برادر، من شما از این نامه ها برای موسوی هم میفرستید!!!
  • بدون نام IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۹
    0 0
    رئيس جمهور مكتبي و انقلابي عزيز ايران هرگز سر ميزي كه خائنين به آرمانهاي ملت با هم فالوده مي خورند و به كوري چشم خبرآنلايني ها نخواهد نشست.