۱۴ نفر
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
دفاع همسر محمدعلی رامین از مهناز افشار

مادر همسر مهناز افشار در پستی اینستاگرامی به توییت رائفی‌پور درباره این هنرپیشه واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین و مادر همسر مهناز افشار  با انتشار پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی‌اش به توییتی که علی‌اکبر رائفی‌پور درباره این هنرپیشه و انتشار یک توییت پرحاشیه از سوی او منتشر کرده بود، اینگونه واکنش نشان داد:

جناب رائفی پور
انتساب یک زن متاهل به یک زن فاسد چه سنخیتی با منش اهل بیت دارد!؟؟؟
در سیره اهل بیت (ع) مبتنی بر آیات صریح قران "ولا تنابزوا بالالقاب" و " و هماز مشاء بنمیم" (حجرات و القلم)، هیچگاه القاب زشت و بدزبانی حتی در میدان جنگ، متجلی نبوده است.چه برسد به تهمت ناروا به یک زن متاهل؟؟ شما به عنوان یک محقق که کار خود را شفاف‌سازی سیاست صهیونیستی تعریف کرده‌اید، دقیقا از همان روش‌ها برای حذف کسانی که در قالب فکری شما نیستند، استفاده کرده‌اید!!!
١-یک انسان مظلوم در جایی قربانی تعلل ناظران نسبت به یک آشوب‌گر مسلح که یک‌سال در فضای مجازی برای خودش مانور داده است، می‌شود.

٢-در جایی دیگر عکس شخصی بر روی خبر صفحه‌ای که تبلیغ اسلام انحرافی داشته، قرار می گیرد.

٣- و یک زن به نوع نگاه شرم‌آور به زنان، در این خبر واکنش نشان می‌دهد، بدون آنکه اشاره ای به عکس یا نام فردی داشته باشد.

حال دو مورد اول را به مورد سوم پیوند دادن ،چینش خبیثانه‌ای است که فقط در قامت سیاست و منش معاویه و صهیونیست‌ها که ظاهرا شما آن را شفاف‌سازی می‌کند، مجوز پیدا می‌کند نه در سیاست علی (ع)!!!!
"در حکومت علی آن کس که به یک زن متاهل تهمت ناروا می‌زند، محاکمه می‌شود و مجازات شلاق دارد!!!
آیا تهمت ناروا، بی‌اخلاقی، انحراف و تحریک افکار عمومی مصداق : تابلوی "ما زندگی بخشیدن را از اهل بیت اموخته‌ایم است "؟؟؟؟ این حجم از بی‌اخلاقی و این روش مصداق بارز دین سیاسی است که معاویه مروج آن بود و با زندگی بخشیدن اهل بیت، که سراسر دلسوزی و محبت و اخلاق بود، در تضاد کامل است.!!!! 

در نظام محب اهل بیت، مدعی‌العموم باید که شما را برای ترویج این رفتار به نام اهل‌بیت مجازات می‌کرد!!

مهناز افشار هفته گذشته توییتی از یک اکانت تقلبی را بازنشر کرد که به خاطر آن مورد هجمه قرار گرفت و همزمانی این اتفاق با قتل یک روحانی همدانی باعث شد تا عده‌ای خواهان محاکمه این هنرپیشه شوند. او این روزها برای برگزاری یک ورک‌شاپ آموزشی در آلمان به سر می‌برد، در حالی که در برگشت به ایران باید برای توضیح درباره این قضیه و به خاطر شکایت روحانی‌ای که از عکسش برای آن اکانت تقلبی استفاده شده بود، به دادگاه برود.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1256435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 18
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    6 3
    مهناز افشار آدم درست و درمانی نیست که ما براش اینهمه وقت و انرژی بذاریم .
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    1 2
    دو طرف ناحق هستید
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    1 3
    آقای رائفی پور از اسلام فقاهتی حضرت امام (ره)عبور کرده و نوعی اسلام سلفی ظاهرگرایانه را ترویج می کند که در جامعه هم توسط همفکران ایشان بشدت رواج یافته و دنبال می شود
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    1 2
    خیلی خیلی حرفای رائفی پور انزجار آور بود
  • دانیال IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    0 0
    شما ابتدا پاسخگوی کارهای خود و خانواده تان باشید که با همین سخن راندن از دین و موجه جلوه دادن خود، مردم را از دین، روی برگردان کرده اید
  • همتی IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    1 0
    نظر محمدعلی رامین چیه؟
  • DE ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
    1 1
    گرچه بدلایلی طرفدار خانم افشار نیستم اما او هم باید از این آقا بعنوان افترا شکایت رسمی بکند . پولش را که دارد ، وکیل بگیرد .
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    2 0
    احسنت خانم صفاوردی . بعضی افراد وقتی تریبون دستشونه مثل بچه ها بدون فکر حرافی می کنند بدون ذره ای تفکر.
  • GB ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    این بابا رائفی کی هست؟
  • سامی US ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    1 0
    خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی پر رو هست این خانم
  • امیرعلی US ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    2 2
    عروس شما اگر بدنبال دفاع از حیثیت زن ایرانی بود یکمی راجع به اون پیج فیک تحقیق میکرد .اون عمدا بدنبال ایجاد فتنه گری تو جامعه است .فتنه گر فاسد
  • IR ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    بهتان در جهت رسیدن به هدف ایرادی نداره
  • بوهمی GB ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    1 1
    نظرات واقعی رو که پخش نمی کنید. ولی واقعا از یکی مثل علی‌اکبر رائفی‌پور چه انتظاری دارید؟ همیشه چهره ایشون من رو یاد یکی از سیاستمداران غیرایرانی می اندازد که حتما شما نامش را منتشر نمی کنید.
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    1 1
    کار رائفی پور زشت و زننده بوده است، این فرد دیگر به همه چیز بدبین شده، به نظرم باید ازش شکایت کرد.....
  • عرفان IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۵
    0 0
    اون چیزی که من از این مطلب فهمیدم به نظرم هم خانم مهناز افشار مرتکب اشتباه بزرگی شده وهم آقای رائفی پور شکیبایی نکرده است. در کل امیدوارم اگر در دادگاه حرکت مهناز افشار جرم طلقی شد از مجازات های جایگزینی مثل جمع آوری زباله جنگل ها ،کار در مشاغل سخت و.... استفاده شود البته امیدوارم رو زی برای اکثر مجرمان این جور مجازات استفاده شود نه تنها مهناز افشار. سپاس
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    2 0
    بیچاره مردم با این هنرمندا و این به اصطلاح نظریه پردازان
  • هدیه کرمعلی IR ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    3 1
    مادرشوهر مهنازافشار چرا از پسر خودش یاسین رامین که پرونده شکایت هلال احمر بابت ۲۹۰ میلیارد داره و زندان اوین هم انداختنش دفاع نکرد؟؟؟؟ پشت محبوبیت زن بازیگر پسرش ،پنهان شدن تا گندکارهای فساد مالیشون بخوابه!؟ خبرآنلاین پیگیر پرونده یاسین رامین باش ما مردم غارتزده ایم.....
  • هوشنگ کمالی IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    2 1
    چرا مادرشوهر مهنازافشار،از پسرش یاسین رامین در مورد اتهام اختلاس ۲۹۰ میلیاردی از هلال احمر دفاع نکرد؟! پسرش زندان اوین رفت و ساکت بود .حالا دایه مهربونتر از مادر واسه مهنازافشار شده؟؟ نه جانم اینا سیاسته چون دست خونواده رامین پیش مردم رو شده اینها میخان از محبوبیت بازیگری این زن دیپلمه بهربرداری سیاسی کنند وازش قهرمان بسازند! با هر وسیله ای حتی دروغ ،شایعه ،تهمت مترصد عکس العمل مذهبی ها هستن ،تا از این آب گل الود ماهی بگیرند.مادرشوهر مهنازافشار استاد علوم سیاسیه!