عطریان‌فر: نام‌گذاری امسال به «رونق تولید»، شعار ایده‌آلیستی نیست

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر زیرساخت‌های اقتصادی تقویت شوند و مصرف مردم معطوف به تولیدات داخلی شود،تاثیری مثبت در فرایند اقتصادی به جا خواهد گذاشت.

ملیکا قراگوزلو: آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، روز گذشته در پیامی ضمن تبریک سال نو، طبق روال هر سال، ابتدا به شرح وقایع سال گذشته پرداختند و در خلال آن با بیان کاستی‌ها، به مردم و مسئولان توصیه کردند تا با توجه به شعار امسال- رونق تولید- : «مسئله تولید را محور فعالیت قرار دهند تا چنانچه تولید به راه بیفتد، هم می‌تواند مشکلات معیشتی را حل کند،هم می‌تواند استغنای کشور از بیگانگان و دشمنان را تامین کند، هم می‌تواند مشکلات اشتغال را برطرف کند، هم می‌تواند مشکل ارزش پول ملی را تا حدود زیادی برطرف کند.»

محمد عطریان‌فر، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی، در گفتگویی با خبرآنلاین به پرسش‌هایی در رابطه با عنوان سال ۹۸ پاسخ داد.

پرسش خبرآنلاین و پاسخ عطریان‌فر را بخوانید:

رهبر معظم انقلاب، «رونق تولید»  را به عنوان شعار امسال قرار دادند. برداشت شما از این شعار چیست؟
رهبری پیش از انتخاب عنوان سال، با توجه به کم و کاستی‌ها ابتدا مجموعه‌ای از اطلاعات کشور را جمع‌آوری می‌کنند و به اقتضای شرایط، شعاری را که دربرگیرنده رفع اشکالات است، برمی‌گزینند.

سال گذشته ما دچار مشکلات عدیده ای در اقتصاد بودیم. تاکید ایشان برای برون رفت از این شرایط بدین گونه هست که که اگر رونق اقتصادی صورت بگیرد، زیرساخت‌های اقتصادی تقویت شوند و مصرف مردم معطوف به تولیدات داخلی شود، طبیعتا تاثیری در فرایند اقتصادی به جا خواهد گذاشت.به نظر من شعار مناسبی انتخاب شده و تاکید ایشان بسیار درست و به جا است و  این شعار می‌تواند به دولت کمک کند.شعارهای ایشان کاملا واقع‌بینانه است، به تناسب مشکلات کشور صادر می‌شود و به هیچ عنوان جنبه ایده‌آلیستی ندارد. تاکید پی در پی ایشان و توقف چند ساله‌شان بر روی این شعارها، به همین دلیل است.باید همچنان ایستادگی و مقاومت کرد تا انشالله بتوانیم این مشکلات را پشت سر بگذاریم و دولت‌ها نیز تکلیفشان را در قبال مردم انجام دهند.

۱۷۲۱۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1242886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =