یک عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری تشکیل جلسه روز چهارشنبه هفته گذشته هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری و روسای کمیسیون‌های این مجلس، را در راستا اجرای بخشی از آیین‌نامه داخلی خبرگان برشمرد.

سیداحمد خاتمی به ایسنا گفت: هیات رییسه مجلس خبرگان بین دو اجلاس، باید میان اجلاسی را با حضور روسای کمیسیون‌ها، اعضای هیات رییسه و 5 نفر از اعضای خبرگان با انتخاب هیات رییسه برگزار کند و هدف آن پیگیری مسایل مهم خبرگان و مسائل کمیسیون‌هاست تا اگر مشکلی وجود دارد برای آن‌ها تدبیری در نظر گرفته شود.

به گفته وی، در این جلسه ابتدا یک رییس، دو نایب رییس، منشی و مخبر تعیین شد و هیات رییسه خبرگان به عنوان روسای این کمیسیون انتخاب شدند.

خاتمی عمر این میان اجلاس را تا اجلاس بعدی خبرگان در اسفندماه ذکر کرد و افزود: در اجلاس اسفندماه خبرگان، کمیسیون‌ها، اعضای کمیسیون‌ها، روسای کمیسیون‌ها و هیات رییسه خبرگان با رای مجدد اعضا انتخاب خواهند شد.

این عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که این اولین جلسه بین دو اجلاس خبرگان و بر اساس مصوبه اجلاس شهریورماه خبرگان بود، افزود: در این جلسه در مورد انتخابات هیات رییسه و کمیسیون‌ها که در اجلاس اسفندماه برگزار می‌شود، بحثی صورت نگرفت.

/30111

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =