۰ نفر
۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۰

فرانس 24 گزارش داد: برای کسانی که تا دیروز برای بیرون راندن بن‌علی تلاش می‌کردند، شادی اخراج او چندان به طول نینجامید و با هرج و مرج و هراس آمیخته شد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس 24، با سقوط دولت زین‌العابدین بن‌علی، هرج و مرج بر تونس حاکم شده و ناآرامی‌ها همچنان در این کشور ادامه دارد.

بنابراین گزارش، افرادی ناشناس سوار بر خودروهایی که فاقد پلاک هستند، اموال دولتی و خصوصی را غارت می‌کنند و حتی بعضا منازل شهروندان نیز از تعرض در امان نمی‌ماند.

این نیروهای ناشناس که مسلح به سلاح گرم و حتی در بعضی موارد دارای سلاح گرم هستند، حداکثر سوءاستفاده را از نبودن نیروهای امنیتی به عمل می‌آورند. آتش‌سوزی‌های گسترده در سطح شهرهای بزرگ از جمله پایتخت، ترس و وحشت را در میان اهالی این شهرها حاکم کرده است.

فرانس 24 افزود: اهالی شهرهای بزرگ از جمله پایتخت، دیشب را تا صبح بیدار بوده‌اند و بعضا با چوبدستی و سایر سلاح‌های سرد به حفاظت از اموال خود پرداخته‌اند.

بنابراین گزارش، برای کسانی که تا دیروز برای بیرون راندن بن‌علی تلاش می‌کردند، شادی اخراج او چندان به طول نینجامید و با هرج و مرج و هراس آمیخته شد.16146

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 123380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۵
    0 0
    برو بابا