همدان با آثار بی‌نظیر تاریخی، سیاحتی و گردشگری، میزبان مسافران نوروزی خواهد بود

استاندار همدان گفت: ارتقا فرهنگ میهمان نوازی در اولویت همه دستگاهای فرهنگی و اجرایی قرار گیرد تا گردشگران در پایان سفر، با خاطره خوش، همدان را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی سخن می گفت، بر خدمت رسانی مطلوب به مسافرین وگردشگران در ایام تعطیلات نوروزی تاکید کرد و افزود: پلیس نیز در برخورد با گردشگران اخلاق مدارانه برخورد کند تا مسافرین از سفر به همدان خاطره خوش داشته باشند.

وی با اعلام اینکه از ظرفیت همه مردم بالاخص سازمانهای مردم نهاد باید به خوبی استفاده شود، خاطرنشان کرد: همدان با توجه به داشتن سابقه فرهنگی و تاریخی همچنین داشتن آثار باستانی و آب هوای مناسب هرساله میزبان تعداد زیادی از مسافرین در ایام مختلف سال است که باید همه دستگاهها آمادگی لازم را برای استقبال و پذیرایی ازمیهمانان داشته باشند.

استاندار همدان، با اشاره به اینکه زیباسازی پارک ها و فضاهای عمومی شهرها، حتما مورد توجه قرارگیرد، تصریح کرد: رسانه های استان درجهت معرفی زیبایی های شهر همدان کمک کنند تا همدان زیبا، بیشتر معرفی شود.

شاهرخی افزود: تبلیعات سال قبل در همدان، باعث افزایش آمارگردشگران به این استان شد و این روند باید همچنان ادامه پیداکند.

وی با یادآوری اینکه خانه های مسافر در همدان، حتما نیاز به ساماندهی دارند، اظهار داشت: نظارت ها در بازار در ایام نوروز باید تشدید شود تا باعث رضایت مندی مردم و مسافران شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1232819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =